Jump to content

Usain Bolt


Jon-asses

Recommended Posts

Ik vind hem prachtig, je voldoet aan echt alse. Tekst, randje om de persoon, border... Alleen zou ik die Usain Bolt tekst veranderen. Hij niet echt duidelijk, ik zou een andere lettertype gebruiken. En bij de sprinters zijn er twee horizontale lijnen, die vind ik niet echt mooi. 9/10

Link to comment
Delen op andere websites

1z2o9cw.png

Comments? :)

Leuk om te zien dat iemand zo'n sig maakt! Zelf ben ik een atleet dus ben hier wel weg van :puh:

Ik vind hem ook erg mooi gemaakt! Inderdaad, die letters zijn wat vaag, dus daar zou ik nog wat aan veranderen.

De signature krijgt van mij een 9/10!

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer toffe sig. Ik vind die soort lichtflits erg mooi om Usain bolt heen passen. En het staat leuk dat ze niet allemaal op de zelfde lijn staan. Ook doet mij die lijnen denken aan de banen, waarschijnlijk was dat ook de bedoeling. Helaas vind ik de tekst wat minder en valt hier niet veel over te zeggen behalve dat ik het Jamaican Sprinter deel, te klein en onleesbaar vind. En dat van Usain Bolt te dik en ook onleesbaar vind.

Al met al een dikke 9/10

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks alledrie voor jullie lovende rates ;) Enja, die tekst is misschien best lomp om te lezen, maar ik vind zo'n tekst soms wel vet staan,zoals hier. En ik ga er ook van uit dat jullie Usain Bolt wel kennen, dusja dan wéét je al wat er staat. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks alledrie voor jullie lovende rates ;) Enja, die tekst is misschien best lomp om te lezen, maar ik vind zo'n tekst soms wel vet staan,zoals hier. En ik ga er ook van uit dat jullie Usain Bolt wel kennen, dusja dan wéét je al wat er staat. :D

Welke lettertype is dat eigenlijk? :puh:

Maar even ontopic:

Ik vind het echt een geweldige sig! Ik vind de letters (wat je zelf al zegt) wel wat hebben. Wat ik iets jammer vind zijn de twee donkere vlakken aan de zijkanten. Mag wel iets lichter. Het mooiste is nog wel de effecten op de achtergrond, en dan met name het blauwe lichtgevende streepje dat uitmond in een sterretje :tu: Echt gaaf.

9/10!

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een zeer originele sig, leuk uitgewerkt ook. Maar het gaat hier om Usain Bolt, maar een leek zou niet meteen weten wie dat nou is. Natuurlijk, er staat een lijntje omheen, maar ik zou hem toch ook nog wat lichter maken, dat hij nog meer opvalt. Dat je hem eigenlijk zo goddelijk maakt als sommigen beweren. Ook heeft hij hier geen voorsprong, dat zou misschien ook wel vet zijn.

Verder fantastisch gedaan, eentje om in te lijsten.^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...