Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1477391

Hiervoor kan je de volgende functie gebruiken:

Vervang al je AddPlayerClass regels naar naar:

 	for(new i = 0; i < 299; i++)
	{
		if(IsValidSkin(i))
 	{
		AddPlayerClass(i, SpawnX, SpawnY, SpawnZ, SpawnA, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
 	}
	}

(Vergeet niet SpawnX, SpawnY, SpawnZ en SpawnA te vervangen door je eigen coordinaten.)

En zet dan ergens in je script. (Niet in een andere public functie!)

IsValidSkin(skinid)
{
#define	MAX_BAD_SKINS 18
new badSkins[MAX_BAD_SKINS] =
{ 33, 113, 3, 4, 5, 6, 8, 42, 65, 74, 86, 119, 149, 208, 268, 273, 289 };
if (skinid < 0 || skinid > 299) return false;
for (new i = 0; i < MAX_BAD_SKINS; i++) { if (skinid == badSkins[i]) return false; }
#undef MAX_BAD_SKINS
return 1;
}

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1477624

hiervoor moet ik eerst Gteam weg werkten toch? want ik heb nu gewoon 1 team en 1 team weg gehaalt, anders krijg ik allemaal errors en moet ik vanalles veranderen, + ik heb random spawn, lukt het hierdoor nog steeds?

[EDIT] het werkt tot nu toe nog wel thanks !

Bewerkt: door propje400

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.