Jump to content
Geplaatst:
comment_1477791

vraagje ik ben van plan om een console te kopen xbox360 of ps3

ik ben gek op multiplayer en ben niet van plan om te gaan betalen voor xbox live

en bovendien zijn er weinig mense in dit topic online met xbox360

na de trailer van gta TBoGT te hebben gezien dacht ik meteen van

dat word een xbox dan speel ik gewoon 1e maand als ik gratis xbox live heb wel online vaak

maar ja de mensen met wie ik graag wel eens online op multiplayer zou willen hebben meestal

een ps3 en ps3 heeft gratis internet.

tips???????????????

>>> Door Svenie: Verplaatst naar Hardware forum.<<<

• Reacties 88
  • Bezichtigingen 9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1489858
Dan moet je op marktplaats een PS3 60GB zoeken, dat is de enigste die PS2 spellen kan draaien.

Nee dat moet je niet doen. Zeg nou eens eerlijk. wie wil er nou zijn 60GB ps3 weggeven ? Er is meestal al wat kapot aan die PS3's en daarom geven ze die ook weg. dus dan zit je met een nutteloze spelcomputer thuis.

Geplaatst:
comment_1490591
Dan moet je op marktplaats een PS3 60GB zoeken, dat is de enigste die PS2 spellen kan draaien.

Nee dat moet je niet doen. Zeg nou eens eerlijk. wie wil er nou zijn 60GB ps3 weggeven ? Er is meestal al wat kapot aan die PS3's en daarom geven ze die ook weg. dus dan zit je met een nutteloze spelcomputer thuis.

en hoe zit het met de nieuwe slim dan?

Geplaatst:
comment_1490606

Misschien vind hij de PS3 niet meer zo leuk?

Misschien wilt hij de nieuwe PS3?

Misschien heeft hij liever een XBox?

etc. ("hij" is hier even iemand op marktplaats die z'n 60 GB wilt weggeven)

Er zijn dus zat redenen waarom iemand zijn PS3 zou willen verkopen :)

De PS3 Slim is zover ik weet net als de 40 GB, alleen is hij kleiner, sneller (al denk ik niet dat het heel veel zal uitmaken), verbruikt minder, grotere capaciteit, en kan er geen ander OS meer op (denk aan Linux).

Hier zit dus ook geen PS2 compatibaliteit bij.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1499271

Misschien vind hij de PS3 niet meer zo leuk?

Misschien wilt hij de nieuwe PS3?

Misschien heeft hij liever een XBox?

etc. ("hij" is hier even iemand op marktplaats die z'n 60 GB wilt weggeven)

Er zijn dus zat redenen waarom iemand zijn PS3 zou willen verkopen :)

De PS3 Slim is zover ik weet net als de 40 GB, alleen is hij kleiner, sneller (al denk ik niet dat het heel veel zal uitmaken), verbruikt minder, grotere capaciteit, en kan er geen ander OS meer op (denk aan Linux).

Hier zit dus ook geen PS2 compatibaliteit bij.

dan hou ik de ps2 er nog gewoon bij, maar ik heb zon k^t tv zit er nieuw wel een av kabeltje bij?

Geplaatst:
comment_1500009

koop de oude PS3. en niet de slim. de oude is een veel mooier apparaat. wat moet je nou met die 120 GB hardeschijf. straks vanaf 16 oktober kun je het kopen met een 250 GB hardeschijf. wat moet je daar nou mee. 80 GB is zat.

Geplaatst:
comment_1500063
koop de oude PS3. en niet de slim. de oude is een veel mooier apparaat. wat moet je nou met die 120 GB hardeschijf. straks vanaf 16 oktober kun je het kopen met een 250 GB hardeschijf. wat moet je daar nou mee. 80 GB is zat.

maar die oude ps3's verkopen ze niet meer bij ons in de buurt

edit: leuke advertentie onder me :7

Bewerkt: door onbekendeIV

Geplaatst:
comment_1500166

hmm dat is jammer. ik snap niet waarom ze gewoon in 2007 tijdens de PS3 release niet de PS3 en de PS3 slim hebben uitgebracht. dan kun je kiezen. zelfde met de PS2. is de oude ook vele malen beter dan die nieuwe.

Geplaatst:
comment_1500179
ik snap niet waarom ze gewoon in 2007 tijdens de PS3 release niet de PS3 en de PS3 slim hebben uitgebracht.

Bijvoorbeeld omdat de Slim toen nog niet bestond?

De Slim heeft overigens wel voordelen. Hij is nog stiller en wordt minder snel warm. Wel is het zo dat het de verkrachtte editie van de Fat is, wat uiterlijk betreft. Ik persoonlijk heb twee weken geleden een fat gekocht omdat ik die echt veel mooier vind.

Bewerkt: door KillerZero86

Geplaatst:
comment_1500330

ja de fat is veel mooier. alleen hij blaast wel wat meer inderdaad. ik heb de fat PS3 nu tijdelijk in een kast staan. vanwege gebrek aan ruimte. over een maand heb ik meer ruimte. want ik ga een muurtje uit me slaapkamer slopen. kan de fat PS3 weer lekker luchten op mijn bureau.

Geplaatst:
comment_1500443
ja de fat is veel mooier. alleen hij blaast wel wat meer inderdaad. ik heb de fat PS3 nu tijdelijk in een kast staan. vanwege gebrek aan ruimte. over een maand heb ik meer ruimte. want ik ga een muurtje uit me slaapkamer slopen. kan de fat PS3 weer lekker luchten op mijn bureau.

Wacht ff... ga jij een muur slopen om plaats te maken voor je PS3?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.