Geplaatst: 7 september 200915 jaren comment_1478596 Hoi, ik heb een timer op het begin van de server, als iemand connect en spawnt moet hij 5 sec wachten zodat de map wordt geladen, script: OnPlayerConnect: spawntime[playerid] = 1; OnPlayerSpawn if(spawntime[playerid] == 1) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); spawntime[playerid] = 0; SetTimer("spawntijd",5000,false); SendClientMessage(playerid,0x0066FFAA, "[MAP LOADING] Wait 5 sec!"); } public spawntijd(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); } hij werkt perfect, alleen als ik inlog, en daarna iemand anders, werkt de unfroze timer niet meer (spawntijd) hij staat dan uit, maar als ik hem op treu zet, wordt ik elke 5 min ungefreezed of hoe je het ook noemt, dat maakt niet veel uit, alleen bij het kiezen van een ander skin/team dan valt de class naar beneden xD en als ik iemand freeze, weet iemand waardoor ik deze timer alleen voor 1 speler kan gebruiken thanks
Geplaatst: 7 september 200915 jaren comment_1478620 Hiervoor moet je de SetTimerEx functie gebruiken. Dit wordt je code dan: public OnPlayerSpawn(playerid) { if(spawntime[playerid] == 1) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); spawntime[playerid] = 0; SetTimerEx("spawntijd", 5000, false, "i", playerid); SendClientMessage(playerid,0x0066FFAA, "[MAP LOADING] Wait 5 sec!"); } } public spawntijd(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); }
Geplaatst: 7 september 200915 jaren Auteur comment_1478625 bedankt! ik ga het testen, maar nog een ander vraagje hoe laat ik spelers als CJ rennen?
Geplaatst: 7 september 200915 jaren comment_1478630 bedankt!ik ga het testen, maar nog een ander vraagje hoe laat ik spelers als CJ rennen? Door de volgende code in OnGameModeInit() te zetten. UsePlayerPedAnims();
Geplaatst: 7 september 200915 jaren Auteur comment_1478891 Thanks het werkt weer een andere vraag, ik heb een map van 300 object, ik gebruik nu een streamer daarvoor, maar als ik naar de map ga, komt er niet verzenden te staan en sluit hij gta af :S
Geplaatst: 10 september 200915 jaren comment_1480985 Crasht de server of de client? Indien de client crasht dan heb je ergens een ongeldig object id gebruikt.
Geplaatst: 10 september 200915 jaren Auteur comment_1481167 Ik heb het al opgelost, maar toch bedankt voor het willen helpen
Geplaatst: 10 september 200915 jaren comment_1481248 public OnPlayerSpawn(playerid) { if(spawntime[playerid] == 1) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); spawntime[playerid] = 0; SetTimerEx("spawntijd", 5000, false, "i", playerid); SendClientMessage(playerid,0x0066FFAA, "[MAP LOADING] Wait 5 sec!"); } } public spawntijd(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); } uh,, de oude wetse DYN func bestaat cker niet meer.... #define DYN_UpdateTime 3000 // 3secforward DYN_UptdateStart(playerid);forward DYN_UptdateStop(playerid);new DYN_UpdatePlayer[MAX_PLAYERS];public DYN_UpdateStart(playerid) {SetTimer("DYN_UpdateStop",DYN_UpdateTime,0);DYN_UpdatePlayer[playerid] = 1;SetPlayerControlAble(playerid,0);}public DYN_UpdateStop(playerid) { if ( DYN_UpdatePlayer[playerid] == 1 ) { SetPlayerControlAble(playerid,1); } }/*en dan bij elke cmd of tele of spawn.DYN_UpdateStart(playerid);*/[code]
Geplaatst: 11 september 200915 jaren comment_1481436 uh,,de oude wetse DYN func bestaat cker niet meer.... #define DYN_UpdateTime 3000 // 3sec forward DYN_UptdateStart(playerid); forward DYN_UptdateStop(playerid); new DYN_UpdatePlayer[MAX_PLAYERS]; public DYN_UpdateStart(playerid) { SetTimer("DYN_UpdateStop",DYN_UpdateTime,0); DYN_UpdatePlayer[playerid] = 1; SetPlayerControlAble(playerid,0); } public DYN_UpdateStop(playerid) { if ( DYN_UpdatePlayer[playerid] == 1 ) { SetPlayerControlAble(playerid,1); } } /* en dan bij elke cmd of tele of spawn. DYN_UpdateStart(playerid); */ Die functie zal niet werken... De variable playerid bij DYN_UpdateStop(playerid) zal altijd 0 zijn... Bovendien is het geen SetPlayerControlAble(playerid,1); maar TogglePlayerControllable(playerid, true);
Hoi, ik heb een timer op het begin van de server, als iemand connect en spawnt moet hij 5 sec wachten zodat de map wordt geladen, script:
OnPlayerConnect:
spawntime[playerid] = 1;
hij werkt perfect, alleen als ik inlog, en daarna iemand anders, werkt de unfroze timer niet meer (spawntijd)
hij staat dan uit, maar als ik hem op treu zet, wordt ik elke 5 min ungefreezed of hoe je het ook noemt,
dat maakt niet veel uit, alleen bij het kiezen van een ander skin/team dan valt de class naar beneden xD
en als ik iemand freeze, weet iemand waardoor ik deze timer alleen voor 1 speler kan gebruiken thanks