Jump to content
Geplaatst:
comment_1478596

Hoi, ik heb een timer op het begin van de server, als iemand connect en spawnt moet hij 5 sec wachten zodat de map wordt geladen, script:

OnPlayerConnect:

spawntime[playerid] = 1;

OnPlayerSpawn
if(spawntime[playerid] == 1)
		{
		TogglePlayerControllable(playerid, 0);
	 	spawntime[playerid] = 0;
	 	SetTimer("spawntijd",5000,false);
	 	SendClientMessage(playerid,0x0066FFAA, "[MAP LOADING] Wait 5 sec!");
		}

public spawntijd(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}

hij werkt perfect, alleen als ik inlog, en daarna iemand anders, werkt de unfroze timer niet meer (spawntijd)

hij staat dan uit, maar als ik hem op treu zet, wordt ik elke 5 min ungefreezed of hoe je het ook noemt,

dat maakt niet veel uit, alleen bij het kiezen van een ander skin/team dan valt de class naar beneden xD

en als ik iemand freeze, weet iemand waardoor ik deze timer alleen voor 1 speler kan gebruiken thanks

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1478620

Hiervoor moet je de SetTimerEx functie gebruiken.

Dit wordt je code dan:

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(spawntime[playerid] == 1)
{
	TogglePlayerControllable(playerid, 0);
	spawntime[playerid] = 0;
	SetTimerEx("spawntijd", 5000, false, "i", playerid);
	SendClientMessage(playerid,0x0066FFAA, "[MAP LOADING] Wait 5 sec!");
}
}

public spawntijd(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1478891

Thanks het werkt weer een andere vraag, ik heb een map van 300 object, ik gebruik nu een streamer daarvoor, maar als ik naar de map ga, komt er niet verzenden te staan en sluit hij gta af :S

Geplaatst:
comment_1481248
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(spawntime[playerid] == 1)
{
	TogglePlayerControllable(playerid, 0);
	spawntime[playerid] = 0;
	SetTimerEx("spawntijd", 5000, false, "i", playerid);
	SendClientMessage(playerid,0x0066FFAA, "[MAP LOADING] Wait 5 sec!");
}
}

public spawntijd(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}

uh,,

de oude wetse DYN func bestaat cker niet meer....

#define DYN_UpdateTime 3000 // 3sec

forward DYN_UptdateStart(playerid);

forward DYN_UptdateStop(playerid);

new DYN_UpdatePlayer[MAX_PLAYERS];

public DYN_UpdateStart(playerid) {

SetTimer("DYN_UpdateStop",DYN_UpdateTime,0);

DYN_UpdatePlayer[playerid] = 1;

SetPlayerControlAble(playerid,0);

}

public DYN_UpdateStop(playerid) {

if ( DYN_UpdatePlayer[playerid] == 1 ) {

SetPlayerControlAble(playerid,1);

} }

/*

en dan bij elke cmd of tele of spawn.

DYN_UpdateStart(playerid);

*/

[code]

Geplaatst:
comment_1481436
uh,,

de oude wetse DYN func bestaat cker niet meer....

#define DYN_UpdateTime 3000 // 3sec
forward DYN_UptdateStart(playerid);
forward DYN_UptdateStop(playerid);
new DYN_UpdatePlayer[MAX_PLAYERS];

public DYN_UpdateStart(playerid) {
SetTimer("DYN_UpdateStop",DYN_UpdateTime,0);
DYN_UpdatePlayer[playerid] = 1;
SetPlayerControlAble(playerid,0);
}

public DYN_UpdateStop(playerid) {
  if ( DYN_UpdatePlayer[playerid] == 1 ) { 
  SetPlayerControlAble(playerid,1); 
}  }

/*
en dan bij elke cmd of tele of spawn.

DYN_UpdateStart(playerid);

*/

Die functie zal niet werken... De variable playerid bij DYN_UpdateStop(playerid) zal altijd 0 zijn...

Bovendien is het geen SetPlayerControlAble(playerid,1); maar TogglePlayerControllable(playerid, true);

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.