Geplaatst: 9 september 200915 jaren comment_1479936 Youpekes iedereen , Zou graag de download save game 48% op m'n psp installeren maar heb geen flauw idee hoe eraan te beginnen ? Er staat geen enkele map tussen waar ik dit kan in downloaden dat 't ook werkt ??????????????? Weet iemand mij te helpen aub?? Met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dank in elk geval Groetekes KtmBoy_69
Geplaatst: 9 september 200915 jaren comment_1479938 Als je de savegame download heb je als het goed is een map met een vreemde naam (Zoiets als UCJS100900000) deze map moet in de map SAVEDATA die in de map PSP op je memory stick staat.
Geplaatst: 9 september 200915 jaren Auteur comment_1479942 Als je de savegame download heb je als het goed is een map met een vreemde naam (Zoiets als UCJS100900000) deze map moet in de map SAVEDATA die in de map PSP op je memory stick staat. Super merci voor je hulp , denk dat 't gelukt is ze maar moest eerst een programma installeren voor rar bestandje uit te pakken! En idd toen kwam er een vreemde naam tevoorschijn ... Even afwachten, lukt 't niet dan roep ik wel terug effe om hulp In elk geval nog is dank voor je reactie... groetkes...
Youpekes iedereen
,
Zou graag de download save game 48% op m'n psp installeren maar heb geen flauw idee hoe eraan te beginnen
?
Er staat geen enkele map tussen waar ik dit kan in downloaden dat 't ook werkt
???????????????
Weet iemand mij te helpen aub?? Met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dank in elk geval
Groetekes KtmBoy_69