Jump to content

"Maak kennis met Tony Prince" filmpje online!

Geplaatst:
comment_1479946

Zojuist hebben we van Rockstar Games een tweede filmpje ontvangen van Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. In dit fimpje maak je kennis met flamboyante nachtclubeigenaar Tony Prince.

Get the Flash Player to see this player.

Meer nieuws en informatie over The Ballad of Gay Tony zal de komende paar weken volgen

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze uitbreiding zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te kopen zijn in het Episodes of Liberty City pakket en te downloaden zijn via Xbox LIVE

• Reacties 71
  • Bezichtigingen 23.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1479953

Woot, lambo doors op de Infernus. Nu ben ik er zeker van dat er tuning opties inzitten. :Y

Edit: en een nieuwe auto @ 0.27 voor zover ik weet, en civilian Buffalo.

Bewerkt: door senneken

Geplaatst:
comment_1480105

Zou Tony Price het personage zijn waar je het meeste mee beleeft?

Zoals Roman in de storyline met Niko.

Voor de rest mooi filmpje volgens mij wordt er in TBOGT veel meer werk gestoken dan in TLAD. :Y

Geplaatst:
comment_1480112

Het lijkt nu echt op dat je auto's kan tunen. ^_^ Ik hoop dat de nieuwe muziek wat beter wordt (ik kon de mziek van TLAD niet uitstaan), mischien wat Vise City 80's nummers. Het past erbij en er zitten echt leuke liedjes tussen. :cya:

Geplaatst:
comment_1480116

De trailer ziet er wel erg vet uit, ben ook benieuwd naar eventuele nieuwe dingen. ook wel leuk dat de Bufallo erin zit en die infernus deuren zien er ook vet uit

Edit: Gracie gespot op 0.28

@ hieronder bedoelde je misschien die man? want Tony heet niets voor niets GAY Tony ;)

Bewerkt: door GunsNroses61

Geplaatst:
comment_1480152

omg. kreeg de mail met het filmpje 8 september (12:00) ongeveer al. voor een echte GTA Site vind ik het wel wat slecht dat hij pas een dag later word gepublicieerd.

owja. en ik zag een gewone buffalo :D

Bewerkt: door FGras

Geplaatst:
comment_1480165
omg. kreeg de mail met het filmpje 8 september (12:00) ongeveer al. voor een echte GTA Site vind ik het wel wat slecht dat hij pas een dag later word gepublicieerd.

je kan niet alles hebben he :clown:

leuk dat de FBI buffalo nu gewoon een buffalo is :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.