Jump to content

"Maak kennis met Tony Prince" filmpje online!

Geplaatst:
comment_1479946

Zojuist hebben we van Rockstar Games een tweede filmpje ontvangen van Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. In dit fimpje maak je kennis met flamboyante nachtclubeigenaar Tony Prince.

Get the Flash Player to see this player.

Meer nieuws en informatie over The Ballad of Gay Tony zal de komende paar weken volgen

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze uitbreiding zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te kopen zijn in het Episodes of Liberty City pakket en te downloaden zijn via Xbox LIVE

• Reacties 71
  • Bezichtigingen 23.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1483206

Wat je zegt, gieljangta, is volledig offtopic, en daarbij ook nog eens provocerend gedrag. :N Bij deze dan ook het verzoek aan iedereen om weer ontopic te gaan..

Wist je da nie? Op de Xbox zijn de meeste problemen opgetreden voor consoles in de zesde en de zevende generatie... PlayStation heeft weer minder problemen behalve bij de 60 GB versie (liep altijd vast)

PS: ik heb een 80 GB versie dus heb ik ook nog nooit problemen gehad, dus is ie ook nog nooit vastgelopen ofzo

Dit is voor jou persoonlijk geen reden om iets tegen de xbox360 te hebben, aangezien je zelf op een andere console speelt en er dus geen persoonlijke ervaring mee hebt. Wat jij doet is meeblèren met anderen zonder eerst je bronnen te staven. De klachten en meeste problemen omtrent de 360 stammen uit 2006/2007. De huidige generatie consoles geeft, net als bij de PS3, weinig tot geen last.

En dan nu... Ontopic! :Y

Geplaatst:
comment_1484135
Ik kijk eigenlijk uit naar de DLC na TBOGT

?????komt er een 3DE DLC??????

dat had Rockstar al bevestigd dat er ook 2 DLC's naar de Playstation komen, die DLC's komen echter ook naar de XBOX.

Ik denk dat er dan in totaal 4 DLC's zullen zijn.

Bewerkt: door FGras

Geplaatst:
comment_1484145

Wat is een DLC ? :$

dat had Rockstar al bevestigd dat er ook 2 DLC's naar de Playstation komen, die DLC's komen echter ook naar de XBOX.

Geplaatst:
comment_1484158
Wat is een DLC ? :$

een uitbreiding op een spel ^_^

Geplaatst:
comment_1484159

waar staat dat :?

Geplaatst:
comment_1484186

Bron?

Geplaatst:
comment_1484214
Bron?

ff opzoeken. aven gedult AUB

EDIT:

http://www.playstationpure.be/blog/item/93...uto-IV-op-komst

En ja het is een playstation site, maar lees het nou eerst ff voordat je gelijk gaat oordelen.

Ik zoek het ook ff op op alternatieve sites.

EDIT:

Op XGN word gezegd dat er nog meer DLC's komen in 2010.

http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/15108/meer-dl...to-iv-op-komst/

Bewerkt: door FGras

Geplaatst:
comment_1484232
Bron?

ff opzoeken. aven gedult AUB

EDIT:

http://www.playstationpure.be/blog/item/93...uto-IV-op-komst

En ja het is een playstation site, maar lees het nou eerst ff voordat je gelijk gaat oordelen.

Ik zoek het ook ff op op alternatieve sites.

EDIT:

Op XGN word gezegd dat er nog meer DLC's komen in 2010.

http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/15108/meer-dl...to-iv-op-komst/

Oke...... Best nice! Al heb ik een xbox 360.... Als dan de twee nieuwe DLC's uitkomen voor de PS3 & xbox 360 dan zit het wel goed :tu: ! Ik hoop dat een DLC gaat over Vice City. Dat je dan via Francis International Airport een vlucht kan boeken naar Vice City... Of dat je (net zoals Tommy Vercetti) naar Vice City word gestuurd om daar is even huis te houden :sigaar: !

We zien wel he... :Y

DingKing :sigaar:

Geplaatst:
comment_1484236

Dan nog blijven het geruchten die niet zijn bevestigd door Rockstar Games of Take Two Interactive. Beide zijn berust op pure speculatie. Met andere woorden: Niet betrouwbaar.. :N

DLC staat voor Downloadable Content. Je zou denken dat het gelijk staat aan een add-on, maar dit verschilt wel enigzins. Add-ons zijn kleine, induviduele extra's, zoals extra wapens, auto's of kleding. DLC is vaak wat omvangrijker, zoals id het geval van GTA IV een extra storyline in de game. :tu:

Geplaatst:
comment_1484316
Dan nog blijven het geruchten die niet zijn bevestigd door Rockstar Games of Take Two Interactive. Beide zijn berust op pure speculatie. Met andere woorden: Niet betrouwbaar.. :N

We zullen zien, al heb ik er wel vertrouwen in! :tu:

Geplaatst:
comment_1484323
Deze game lijkt me echt vet,

Hoeveel € zou die zijn als ie uit komt? :)

Je kan hem op xboxlive voor 1600MP kunnen krijgen of in de winkel 30.00 kunnen halen

30 euro, ook in de free record shop?!

Meestal als er een nieuwe gta game uitkwam zoals gta iv was het rond de 60 euro :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.