Geplaatst: 9 september 200915 jaren comment_1480119 Hallo, Ik wil mijn GTA IV Herinstalleren alleen: 1. Waar staan de Savegames zodat ik ze mogelijk kan kopieren? 2. Ik neem aan dat ik het gewoon kan verwijderen en herinstaleren? 3. Kan ik/Moet ik Games For Windows Live en Rockstar Games Social Club, ook verwijderen om later te kunnen installeren? Groeten, Mevin
Geplaatst: 9 september 200915 jaren comment_1480180 1. Normaal gezien zal je bij de deinstallatie van GTA IV de mogelijkheid krijgen om te zeggen dat je je savegames wilt behouden, maar een kopie is natuurlijk altijd handig. Je savegames staan hier: Vista / Windows 7: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames XP: C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames 2. Ja, dat kan gewoon. 3. Neen, dit hoeft niet.
Geplaatst: 9 september 200915 jaren Auteur comment_1480278 Okej, Ik heb alleen nog een probleempje met 1. Ik kan geen Appdata vinden, Ik heb het trouwens in D:\ Geinstalleerd als je dat nog nodig zou moeten hebben Mevin Oke ik heb het gevonden bedankt Alleen moet ik de SGT400 enz. Pakken of iets anders. En zou ik dat dan ook moeten verwijderen? Bewerkt: 9 september 200915 jaren door Mevin
Geplaatst: 9 september 200915 jaren comment_1480286 Probeer het eens met GTA IV Manager. Mvg, Flitskikker
Geplaatst: 9 september 200915 jaren Auteur comment_1480292 Probeer het eens met GTA IV Manager. Mvg, Flitskikker Nou dat werkt ook voor geen meter, Er komt dan te staan: Unexpected End Of Archive. Maar in iedergeval, ik reageer morgen hier pas weer op ^^
Geplaatst: 9 september 200915 jaren comment_1480365 Kopieer heel de savegames map, dan ben je zeker. ^^
Geplaatst: 9 september 200915 jaren Auteur comment_1480558 Kopieer heel de savegames map, dan ben je zeker. ^^ Oke zal ik doen, bedankt allemaal Er kan wat mij betreft een slotje op, anders vraag ik het wel via PB
Hallo,
Ik wil mijn GTA IV Herinstalleren alleen:
1. Waar staan de Savegames zodat ik ze mogelijk kan kopieren?
2. Ik neem aan dat ik het gewoon kan verwijderen en herinstaleren?
3. Kan ik/Moet ik Games For Windows Live en Rockstar Games Social Club, ook verwijderen om later te kunnen installeren?
Groeten, Mevin