Geplaatst: 9 september 200915 jaren comment_1480218 Ik heb net GTA 4 geinstalleerd, maar nu staan de controls standaard ingesteld alsof ik een controller heb, maar ik heb alleen een toetsenbord en muis. Ik kan dit echter niet veranderen bij opties. Weet iemand hoe je dit doet?
Geplaatst: 10 september 200915 jaren comment_1481097 Bij Controls in het menu moet je nog even op Custom Mapping klikken, daar kan je de controls instellingen veranderen van het toetsenbord en muis. Anders kom je inderdaad uit op de instellingen van de controller.
Geplaatst: 11 september 200915 jaren Auteur comment_1481516 Bij Controls in het menu moet je nog even op Custom Mapping klikken, daar kan je de controls instellingen veranderen van het toetsenbord en muis. Anders kom je inderdaad uit op de instellingen van de controller. Het is gelukt, thanks voor je reactie.
Geplaatst: 4 augustus 20231 jaar comment_2470905 Ik heb hetzelfde probleem maar ik heb GTA V kan iemand mij daar bij helpen?
Ik heb net GTA 4 geinstalleerd, maar nu staan de controls standaard ingesteld alsof ik een controller heb, maar ik heb alleen een toetsenbord en muis. Ik kan dit echter niet veranderen bij opties. Weet iemand hoe je dit doet?