Jump to content

wat vindt jij het meest onrealistische in gta san andreas ?

Geplaatst:
comment_1480834

zelf vindt ik de politie het meest onrealistische in het spel.

ze weten je altijd te vinden.al verstop je jezelf onder water weten ze toch waar je bent.

maar als je in een save-house zit kunnen ze niets.

verder laat ik het aan jullie over =D.

posten maar.

vriendelijke groeten ,

hypermagex

Bewerkt: door hypermagex

• Reacties 153
  • Bezichtigingen 16.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1571880

Wat ik het onrealistische aan heel SA vind?

Nou, dat als je auto ondersteboven ligt ontploft ie....dat is in het echt toch ook niet zo?

dat vind ik gewoon dom

Geplaatst:
comment_1573935

Ik vind onrealistisch dat als je schiet diegene niet direct dood is.Dat is in het echt toch ook :D

:puh: Graptje!

Ik vind onrealistisch dat je auto ontploft als die ondersteboven ligt.

>>> Door _KoE_Mzungu: Dit was twee posts hierboven al gezegd door 69-Dodge-01. <<<

Geplaatst:
comment_1575592

De politie, ze weten je altijd te vinden..

Zelf fietste ik een keer weg van de politie en toen ik zag dat niemand mij volgende, ging ik de bosjes in. 2 minuten later kwam er een politie agent aan zetten, wat ikzelf niet door had, :bonk: dus toen was ik busted.

Bewerkt: door faex

Geplaatst:
comment_1577576

Het meest onrealistische in GTA SA vind ik hoe je in de gym je spieren kan opbouwen en hoe je kan afvallen.

En om eerlijk te zijn vind ik het fantastisch dat de game zo onrealistisch is, Dutchy en Koe_mungzu kaartte het al eerder aan.

Een gta-game die 100% realistisch is die is niet leuk meer om te spelen.

Inderdaad, ben blij dat het niet realistisch is

Een paar maanden geleden was een jongen (kweenie meer waar) ging GTA IV spelen.

Hij vond het echt cool, hij dacht dat het in het echt ook zo makkelijk ging :bonk::schater:

Hij ging te voet, op zoek naar een taxi, stak hem neer, en de politie schoot meteen in.

GTA IV is verboden in dat land nu.

Hoe dom moet je zijn om te weten dat games niet 100% realistisch!? :schater: :schater: :schater:

Bron?

hier heb je je bron.

Geplaatst:
comment_1577682

Heb je auto's wel eens bochten zien maken ? De wielen blijven gewoon rechtuit staan, zelfs al zitten de auto's midden in de bocht :puh:.

Geplaatst:
comment_1579287

Het meest onrealistische vindt ik die missie's zoals the black project.

Denk je dat iemand ooit in zijn eentje een legerbasis kan binnendringen met alleen een paar wapens en een kogelwerend vest. (heel slecht beveiligd)

Maar die missie's maken het spel wel zo leuk!!! :*D

Geplaatst:
comment_1584124

Ik vind het gierig dat:

- politie gierig dat ze je helemaal doodmaken als je perongeluk met je auto hun schampt.

- je auto helemaal ontploft als je op de kop ligt.

- mensen je helemaal gaan beuken als je ze raakt met je auto.

- de politie wel op jouw schiet als je de wet breekt, maar andere mensen mogen alles, zoals moord plegen enzo, behalve wanneer ze de politie beuken dan krijgen ze de kogel.

- de ballas betere guns hebben dan je eigen OG's

- je matties niet kunnen richten en nooit dekking zoeken

Ik kan zo nog uren doorgaan, maargoed:P

als die kleine dingetjes zouden worden verbeterd zou GTA SA deel vier afslachten, omdat je hier gewoon die zieke stunts kan doen en shit :D:D

Peace out G's (H)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.