Jump to content

wat vindt jij het meest onrealistische in gta san andreas ?

Geplaatst:
comment_1480834

zelf vindt ik de politie het meest onrealistische in het spel.

ze weten je altijd te vinden.al verstop je jezelf onder water weten ze toch waar je bent.

maar als je in een save-house zit kunnen ze niets.

verder laat ik het aan jullie over =D.

posten maar.

vriendelijke groeten ,

hypermagex

Bewerkt: door hypermagex

• Reacties 153
  • Bezichtigingen 16.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1612063

In de missie Don Peyote vond ik het wel onrealistisch dat je Kent Paul hoorde overgeven en als je dan via de bumper camera naar achter keek zag je hem heel rustig zitten. Vond ik wel grappig, maar de meest onrealistische dingen zijn al opgenoemd.

Bewerkt: door jimmiefitz

Geplaatst:
comment_1613411

Dat als je de politie achter je aan hebt en ze staan vlakbij je, en toetert gaan ze zwaaien xD

whahaha nog nooit gezien!

ik vind de handen van alle personages nogal nep, en de politie als je gewoon volle snelheid langs politie rijd ofzo gebeur er niks,

agjaah, geen geklaag maar t kan altijd beter :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1620847

Dat je redelijk hoog naar beneden kan vallen zonder dood te gaan.

Zeg maar gerust van oneindige hoogte als je maximum leven hebt. Maakt niet uit hoe hoog, ik heb dit getest in SA:MP op een server die je 2 km in de lucht kan teleporteren, je overleeft de grootste val, als je maar geen parachute hebt. Als je wel een parachute hebt ga je nog dood van 2 meter vallen.

Geplaatst:
comment_1624555

het verhaallijn

in het begin best wel realistisch met gangs enzo

maar daarna zo nep

met vliegtuigjes mensen killen,jetpacks en een man uit de ghetto die uit een vliegtuig springt voor een villa overtenemen

Geplaatst:
comment_1626012

Ik vind het ook dom dat als je politie hebt, dat als je in het water gaat dat de auto's ook mee rijden :bonk: .

(Dat er straaljagers komen is ook lollig.)

Geplaatst:
comment_1626297

Betregft die politie pakeer plaats, daar mag je niet komen en daarom krijg je 3 steren(zo als bij de leger bases, daar speelt Black Project).

Blue hel is niet onrelalistis, sommige plekken kan de grod neit goed zijn waardoor je er door val, gewoon een piep klein foutje(is niet altijd een glitch!).

Als iemand op je schiet dan doen de politie niks en schiet je terug dan heb je eens ter! :duh:

Gr. kratod

P's als ik meer weet kom ik, dus aps op! 8)

Geplaatst:
comment_1626849

Dat wapens geen terugslag hebben.

Dit hebben ze wel hoor.

Bij bijvoorbeeld een dessert eagle is het een enorme terugslag,

maar met een AK-47 ben ik het wel met je eens.

Geplaatst:
comment_1626855

De Desert Eagle enorme terugslag? Ik denk dat jij bedoelt dat een SHotgun iemand omver werpt, maar dat is geen terugslag want die zit echt niet in het spel :7 .

Geplaatst:
comment_1627897

De Desert Eagle enorme terugslag? Ik denk dat jij bedoelt dat een SHotgun iemand omver werpt, maar dat is geen terugslag want die zit echt niet in het spel :7 .

terugslag zit wel in san andreas

als je met een d eagle schiet komt het geweer omhoog door de terugslag

zonder terugslag zou CJ gwn door schieten en niet na elk schjot zn geweer omhoog doen

iemand omverwerpen met de kracht die in de kogel zit heeft volges mij geen naam dat heet in iedergeval geen terugslag

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.