Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1559608

nee

en als je AV het bestand blokkeert zou ik eens haastig kijken naar hoe goed die AV dan eigenlijk is voor je.

Is sowieso al onlogisch dat een AV een bestand met een beveiligingscertificaat dat ondertekent is door microsoft blokkeert en vervolgens programmas zonder dat gewoon doorlaat.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1559768

nou, hoe heb je dan al die andere dingen geinstalleert? dat vraag ik me af aangezien alles tegenwoordig dingen wilt verzenden naar en van het internet.

Heb nog niks geinstalleerd.

Geplaatst:
comment_1559786

nou, hoe heb je dan al die andere dingen geinstalleert? dat vraag ik me af aangezien alles tegenwoordig dingen wilt verzenden naar en van het internet.

Heb nog niks geinstalleerd.

Ik vind dit een beetje een raar verhaaltje.

Welke virusscanner heb je ?

Geplaatst:
comment_1559789

idd, ik vind het verhaal behoorlijk vaag.

Hoe kan je virusscanner iets tegenhouden als die nog neit is geinstalleert? En verder, waar wou je allesop installeren als je je pc zonder hdd en of cd speler runt en xp op je usb draait?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1559796

idd, ik vind het verhaal behoorlijk vaag.

Hoe kan je virusscanner iets tegenhouden als die nog neit is geinstalleert? En verder, waar wou je allesop installeren als je je pc zonder hdd en of cd speler runt en xp op je usb draait?

Me virusscanner is geinstalleerd, alleen jij vroeg naar andere software; hoe ik die had kunnen installeren omdat me virusscanner 'alles' tegenhoud.

En heb nog een pc met wel een HDD.

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx

• 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.