Geplaatst: 11 september 200915 jaren comment_1481439 Ik heb een vraag over dit programma. X-treme san andreas ultimate mapper Bij dit programma kan je een tele ofzo aanmaken. Dus ik vraag me af Is deze script goed en waar moet ik heb neer zetten: if(!strcmp(cmdtext,"/Vlieg",true)) { SetPlayerPos(playerid, 1991,839, -2376,664, 15); SetPlayerAngle(playerid, 0); return 1; } En als ik nu /vlieg tik kom ik dan bij die plaats uit?
Geplaatst: 11 september 200915 jaren comment_1481568 Ik heb een vraag over dit programma.X-treme san andreas ultimate mapper Bij dit programma kan je een tele ofzo aanmaken. Dus ik vraag me af Is deze script goed en waar moet ik heb neer zetten: if(!strcmp(cmdtext,"/Vlieg",true)) { SetPlayerPos(playerid, 1991,839, -2376,664, 15); SetPlayerAngle(playerid, 0); return 1; } En als ik nu /vlieg tik kom ik dan bij die plaats uit? Waarom gebruik je niet een teleporter programma? Veel makkelijk dan scripts. Je geeft gewoon je coordinaten in via Alt+Tab. Dan ben je er meteen.
Geplaatst: 11 september 200915 jaren comment_1481577 Waarom gebruik je niet een teleporter programma? Veel makkelijk dan scripts. Je geeft gewoon je coordinaten in via Alt+Tab. Dan ben je er meteen. Zulke programma's werken meestal niet in SA-MP en als ze toch werken wordt dat gezien als cheaten/hacken, wat niet toegestaan wordt door SA-MP en de server zelf. Je commands bouw je op op deze manier, al raad ik zelf aan om al vanaf het begin met dcmd/sscanf te gaan werken, zodat je later veel minder moeite moet doen om ze allemaal te converteren. Tevens kan je beginnen te denken aan de nieuwe functies die SA-MP 0.3 zal bieden. public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, "/command", true)) { // code return 1; } if(!strcmp(cmdtext, "/andercommand", true)) { // code return 1; } return 0; }
Ik heb een vraag over dit programma.
X-treme san andreas ultimate mapper
Bij dit programma kan je een tele ofzo aanmaken.
Dus ik vraag me af
Is deze script goed en waar moet ik heb neer zetten:
if(!strcmp(cmdtext,"/Vlieg",true)) {
SetPlayerPos(playerid, 1991,839, -2376,664, 15);
SetPlayerAngle(playerid, 0);
return 1;
}
En als ik nu /vlieg tik kom ik dan bij die plaats uit?