Jump to content
Geplaatst:
comment_152197

Beste mensen! Zoals vele van jullie heb ik ook SanAndreas, ik vind het echt een super tof spel maar ik mis nog 1 ding.

Check eerst dit even:

raar3dm.png

Zie jij de mensen? Nou ik amper! En dat is met hun allemaal zo! Me broer had het over een nieuwe driver downloaden [is dit illegaal?] Als dit niet illegaal is waar download ik het dan?

Alvast bedankt!

Als het illegaal is, beschouw dit bericht dan niet als gelezen.

• Reacties 93
  • Bezichtigingen 10.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_207411

Nou de kaart die hij heeft is wel goed hoor. Maar heb je de neiuweste drivers van je kaart er al op gezet? Daar kan het ook aan liggen.

Met je pc is niets mis.

Geplaatst:
comment_207522

Ik had dit probleem eerst ook maar heb het opgelost! :)

Het enige wat is gedaan heb is de "screen refresh date" veranderd van 60 Hz naar 75 Hz.

Ik hoop dat het bij julie ook werkt ;) ....btw ik heb een Nvidia Geforce FX 5200

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_281833
wat zegt rockstar hier eigenlijk van?

Hoe bedoel je dat. Rockstar kan aan dit probleem niets doen het probleem licht bij je videokaart.

Dus als je het wil weghalen is een optie Settings lager of nieuwe videokaart. Met settings lager haal je het meestal niet in zijn geheel weg!

Ikkes

Geplaatst:
comment_282822

Ik heb dit ook gehad, ik heb een nvidia gforce kaart.

Met wat drivers was het opgelost, alleen spelen video bestanden (.avi of .wmv enz) nu erg vaag af.

Maar als het met drivers niet lukt zal je zoals al eerder gezegt een krachtigere kaart moeten kopen.

Greetz Wazuup

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_283369

Ik eb een Nvidia Geforce Ti4200-8X (128MB) en soms heb ik ook zoals bij timos dat de gasten verdwenen zijn, en dat je alleen hun middel en hun gun ziet, voor de rest niets anders. Maar dat gebeurt maar een paar keer dus ik kan ermee leven :*D

Geplaatst:
comment_285178

Maar waar kan ik die driver dan downloaden? op www.nvidia.com? daar staan geen drivers voor mijn geforce fx 5200 (128mb) .

Gr

Koen

Geplaatst:
comment_286238

Koen,

Ik heb mijn driver geupdated via nvidia.com > drivers > en dan geforce series ofzo. Let wel dat je de internationale versie neemt, wan anders kan dat voor probs zorgen

Succes ;)

Geplaatst:
comment_286857

Ik had juist datzelfde probleem.

Ik had eerst SA illegaal en dan heb ik het terug van DVD geïnstaleerd (dvd kapot).

Heb je SA legaal of illegaal?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.