Geplaatst: 11 september 200915 jaren comment_1481728 Hoi iedereen! Ik heb onlangs al een aanvraag gedaan alleen ik zou graag een nieuwe willen. Ik maak daarom ook een nieuw topic aan omdat ik bang ben dat er niet naar de oude word gekeken. Type: Wallpaper Stijl: Simpel, stijlvol Grootte: 1920 x 1080 Afbeelding: Zoiets in de stijl als de afbeeldingen hieronder. Stijlvol en niet te druk. Tekst: Gewoon het logo van Gran Turismo 5 'Prologue' of helemaal niks. Rand: Liever niet. Kleuren: Deze kleuren als de afbeeldingen. Het moet bij mijn thema van GT5 passen op m'n Playstation 3. Render (optioneel): - Extra (optioneel): Maak er wat moois van! Alvast bedankt! paul007
Hoi iedereen! Ik heb onlangs al een aanvraag gedaan alleen ik zou graag een nieuwe willen.
Ik maak daarom ook een nieuw topic aan omdat ik bang ben dat er niet naar de oude word gekeken.
Type: Wallpaper
Stijl: Simpel, stijlvol
Grootte: 1920 x 1080
Afbeelding: Zoiets in de stijl als de afbeeldingen hieronder. Stijlvol en niet te druk.
Tekst: Gewoon het logo van Gran Turismo 5 'Prologue' of helemaal niks.
Rand: Liever niet.
Kleuren: Deze kleuren als de afbeeldingen. Het moet bij mijn thema van GT5 passen op m'n Playstation 3.
Render (optioneel): -
Extra (optioneel): Maak er wat moois van!
Alvast bedankt!
paul007