Geplaatst: 11 september 200915 jaren comment_1481789 hej mijn sa autos modden lukt niet meer ik heb hem staan als adminstrator uitvoeren heb ik aan gevinkt en als ik die niet aanvink dan start sa niet meer op.. heeft iemand misschien een oplossing? IK KAN GEEN PATCH DOEN. groet max
Geplaatst: 13 september 200915 jaren Auteur comment_1483574 ik heb v1 en ik heb een gekopieerde cd gekocht op marktplaats.nl. Dat is tegen de wet in volgens mij. Het is in Nederland verboden om een spel te kopen, het te kopiëren en dat weer door te verkopen. Dus komt dat erop neer dat jij een illegal exemplaar in je bezit hebt, en degen waarvan je het hebt gekocht illegaal heeft gehandeld. CMIIMW. de verkoper zij dat die niet illegaal was wat advieseer je me?
Geplaatst: 13 september 200915 jaren comment_1483613 Een gekopiëerde disk verkopen is niet illegaal? Aniewee, ik raad je aan om GTA San Andreas te kopen op bijvoorbeeld Bol.com of in een Free Record shop of zo, en hem dan te patchen met die autopatcher. En zorg ervoor dat je je originele .exe behoudt.
Geplaatst: 13 september 200915 jaren Auteur comment_1483857 Een gekopiëerde disk verkopen is niet illegaal? Aniewee, ik raad je aan om GTA San Andreas te kopen op bijvoorbeeld Bol.com of in een Free Record shop of zo, en hem dan te patchen met die autopatcher. En zorg ervoor dat je je originele .exe behoudt. ja dat zij hij tegen mij. dat het niet illegaal was
Geplaatst: 13 september 200915 jaren Auteur comment_1484015 Een gekopiëerde disk verkopen is niet illegaal? Aniewee, ik raad je aan om GTA San Andreas te kopen op bijvoorbeeld Bol.com of in een Free Record shop of zo, en hem dan te patchen met die autopatcher. En zorg ervoor dat je je originele .exe behoudt. en als ik die dus koop en dan patch dan moet hij het doen?
Geplaatst: 13 september 200915 jaren comment_1484020 Ja. En een CD kopiëren en doorverkopen is sowieso illegaal omdat de makers van de originele CD er geen geld voor krijgen, logisch toch?
Geplaatst: 14 september 200915 jaren Auteur comment_1484440 Ja. En een CD kopiëren en doorverkopen is sowieso illegaal omdat de makers van de originele CD er geen geld voor krijgen, logisch toch? ik kan weer modden!! moest alleen img tool opnieuw downloaden toch bedankt voor jullie hulp
hej mijn sa autos modden lukt niet meer ik heb hem staan als adminstrator uitvoeren heb ik aan gevinkt en als ik die niet aanvink dan start sa niet meer op.. heeft iemand misschien een oplossing?
IK KAN GEEN PATCH DOEN.
groet max