Geplaatst: 12 september 200915 jaren comment_1482354 Hallo, Ik heb iets heel raars... Ik wilde een mod installeren, kan ik de Handling.cfg niet opslaan Ik krijg een error dat ik geen toegang heb... Ik ben admin De map is niet 'Alleen-Lezen' Heb het ook al in Notepad++ geprobeerd Kladblok werkt niet. Iemand misschien een oplossing? EDIT: Ik merk nu dat ik helemaal niks meer kan opslaan in Kladblok, Notepad++ of iets anders Bewerkt: 12 september 200915 jaren door Zamg0d1
Geplaatst: 16 september 200915 jaren comment_1485684 De map is niet alleen lezen nee, toch is het normaal dat je het niet kan opslaan, zo direct op Vista. Je mag wel Administrator zijn van je computer, maar ben je er ook zeker van dat je kladblok en NotePad++ als administrator uitvoert? Zoniet, kan je het inderdaad niet opslaan. Maar dan zou je de bestanden wel op je bureaublad moeten kunnen opslaan, en dan kan je ze later weer verplaatsen.
Hallo,
Ik heb iets heel raars... Ik wilde een mod installeren, kan ik de Handling.cfg niet opslaan
Ik krijg een error dat ik geen toegang heb...
Iemand misschien een oplossing?
EDIT: Ik merk nu dat ik helemaal niks meer kan opslaan in Kladblok, Notepad++ of iets anders
Bewerkt: door Zamg0d1