Jump to content
Geplaatst:
comment_1482458

Ik ben bezig met een mod die Area 69 beter maakt:

1. Er Spawnen: (Klaar)

2 Hydra's

1 Hunter

1 Cargobob

1 2 Rhino's

1 Patriot

1 Barracks

2. Er is geen SAM (Klaar)

3. Er is een Saveplaats (Klaar)

4. Er Staan bewakers die je helpen: (Klaar)

12 Met M4 bij ingangen enzo

14 Met sniper (2 op elke toren)

5. Er spawnen wapens: (Klaar)

Minigun, HS Rocket, Rocket, Grenade, M4, SMG, Silenced, Combat en Sniper

6. De 2 oude Hydra's zijn van de landingsbaan af (Klaar)

7. De oude Barracks, Patriot en Cargobob zijn van de landingsbaan af (Niet Klaar)

8. Je krijgt er geen wanted level (Niet klaar)

9. De poort naar het ondergrondse deel gaat open als je er voor staat (Klaar dankzij CCCode, GTAGarage)

10. De Jetpackpoort is open (Klaar dankzij CCCode, GTAGarage)

11. Het ventilatiegat is open (Klaar dankzij CCCode, GTAGarage)

12. Het hek naar binnen gaat open als je er voor staat (Vlak bij de kleine ingang) (Niet Klaar)

13. Het hek tussen het voertuiggedeelte en het gewone gedeelte gaat pen als je er voor staat (Niet Klaar)

gallery204.th.jpg

gallery205.th.jpg

gallery206.th.jpg

gallery207.th.jpg

gallery208.th.jpg

gallery209.th.jpg

gallery210.th.jpg

gallery211.th.jpg

gallery212.th.jpg

gallery213.th.jpg

gallery214d.th.jpg

gallery215.th.jpg

gallery216k.th.jpg

gallery217.th.jpg

Het is allemaal met CLEO, en ik zoek hulp met de dingen die niet af zijn :Y

Als je wilt helpen of ideeen hebt: Laat het weten :tu:

Bewerkt: door hippiebus

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1482503
dat is juist leuk. ik ga er naartoe om die rakketen te ontwijken :)

Oh ja, elk onderdeel heeft een apart bestand, als je iets niet wilt (Sams uitgezet bijvoorbeeld) Kan je hem gewoon niet in je CLEO folder zetten,

Maar als je een eigen basis hebt ga je toch ook niet iets neerzetten dat op je eigen vliegtuigen schiet ^_^:schater:

Geplaatst:
comment_1484808

Op zich wel een leuk idee, maar enorm onhandig die meerdere scripts, vooral als je bedenkt dat cleo bugs gaat veroorzaken als er teveel scripts worden uitgevoert tegelijk, dit komt(gellof ik) doordat variables zoals 3@ meerdere keren in een script staan, het is dus, voor het spel zelf, mss voor jou en voor de speler dus makkelijk om het in 1 script te doen. Als je mensen wilt dat ze het kunnen aanpassen stop je de source code erbij met daarbij uitleg hoe functies te veranderen.

  • 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_1555931

Gaat deze nog verdergemaakt worden ?

als je wilt kan ik nog hem wel even uploaden hoor, punt 8 is dan ook klaar :D

Upload hem maar, ik wil hem graag testen :)

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.