Geplaatst: 12 september 200915 jaren comment_1482458 Ik ben bezig met een mod die Area 69 beter maakt: 1. Er Spawnen: (Klaar) 2 Hydra's 1 Hunter 1 Cargobob 1 2 Rhino's 1 Patriot 1 Barracks 2. Er is geen SAM (Klaar) 3. Er is een Saveplaats (Klaar) 4. Er Staan bewakers die je helpen: (Klaar) 12 Met M4 bij ingangen enzo 14 Met sniper (2 op elke toren) 5. Er spawnen wapens: (Klaar) Minigun, HS Rocket, Rocket, Grenade, M4, SMG, Silenced, Combat en Sniper 6. De 2 oude Hydra's zijn van de landingsbaan af (Klaar) 7. De oude Barracks, Patriot en Cargobob zijn van de landingsbaan af (Niet Klaar) 8. Je krijgt er geen wanted level (Niet klaar) 9. De poort naar het ondergrondse deel gaat open als je er voor staat (Klaar dankzij CCCode, GTAGarage) 10. De Jetpackpoort is open (Klaar dankzij CCCode, GTAGarage) 11. Het ventilatiegat is open (Klaar dankzij CCCode, GTAGarage) 12. Het hek naar binnen gaat open als je er voor staat (Vlak bij de kleine ingang) (Niet Klaar) 13. Het hek tussen het voertuiggedeelte en het gewone gedeelte gaat pen als je er voor staat (Niet Klaar) Het is allemaal met CLEO, en ik zoek hulp met de dingen die niet af zijn Als je wilt helpen of ideeen hebt: Laat het weten Bewerkt: 13 september 200915 jaren door hippiebus
Geplaatst: 12 september 200915 jaren comment_1482489 Hmmz ik zou het leuker vinden als er juist meer SAM pods komen en niet dat ze worden weggehaald :V
Geplaatst: 12 september 200915 jaren Auteur comment_1482491 Hmmz ik zou het leuker vinden als er juist meer SAM pods komen en niet dat ze worden weggehaald :V Maar dan kan je er niet makkelijk landen en opstijgen.
Geplaatst: 12 september 200915 jaren comment_1482497 dat is juist leuk. ik ga er naartoe om die rakketen te ontwijken
Geplaatst: 12 september 200915 jaren Auteur comment_1482503 dat is juist leuk. ik ga er naartoe om die rakketen te ontwijken Oh ja, elk onderdeel heeft een apart bestand, als je iets niet wilt (Sams uitgezet bijvoorbeeld) Kan je hem gewoon niet in je CLEO folder zetten, Maar als je een eigen basis hebt ga je toch ook niet iets neerzetten dat op je eigen vliegtuigen schiet
Geplaatst: 14 september 200915 jaren comment_1484808 Op zich wel een leuk idee, maar enorm onhandig die meerdere scripts, vooral als je bedenkt dat cleo bugs gaat veroorzaken als er teveel scripts worden uitgevoert tegelijk, dit komt(gellof ik) doordat variables zoals 3@ meerdere keren in een script staan, het is dus, voor het spel zelf, mss voor jou en voor de speler dus makkelijk om het in 1 script te doen. Als je mensen wilt dat ze het kunnen aanpassen stop je de source code erbij met daarbij uitleg hoe functies te veranderen.
Geplaatst: 22 december 200915 jaren comment_1554067 Gaat deze nog verdergemaakt worden ? Ik denk het niet, aangezien de laatste reacties ruim 3 maanden geleden is.
Geplaatst: 23 december 200915 jaren Auteur comment_1555311 Gaat deze nog verdergemaakt worden ? als je wilt kan ik nog hem wel even uploaden hoor, punt 8 is dan ook klaar
Geplaatst: 24 december 200915 jaren comment_1555931 Gaat deze nog verdergemaakt worden ? als je wilt kan ik nog hem wel even uploaden hoor, punt 8 is dan ook klaar Upload hem maar, ik wil hem graag testen
Geplaatst: 14 april 201015 jaren comment_1629999 Gaat deze nog verdergemaakt worden ? als je wilt kan ik nog hem wel even uploaden hoor, punt 8 is dan ook klaar Nogmaals, je mag hem uploaden
Ik ben bezig met een mod die Area 69 beter maakt:
1. Er Spawnen: (Klaar)
2 Hydra's
1 Hunter
1 Cargobob
1 2 Rhino's
1 Patriot
1 Barracks
2. Er is geen SAM (Klaar)
3. Er is een Saveplaats (Klaar)
4. Er Staan bewakers die je helpen: (Klaar)
12 Met M4 bij ingangen enzo
14 Met sniper (2 op elke toren)
5. Er spawnen wapens: (Klaar)
Minigun, HS Rocket, Rocket, Grenade, M4, SMG, Silenced, Combat en Sniper
6. De 2 oude Hydra's zijn van de landingsbaan af (Klaar)
7. De oude Barracks, Patriot en Cargobob zijn van de landingsbaan af (Niet Klaar)
8. Je krijgt er geen wanted level (Niet klaar)
9. De poort naar het ondergrondse deel gaat open als je er voor staat (Klaar dankzij CCCode, GTAGarage)
10. De Jetpackpoort is open (Klaar dankzij CCCode, GTAGarage)
11. Het ventilatiegat is open (Klaar dankzij CCCode, GTAGarage)
12. Het hek naar binnen gaat open als je er voor staat (Vlak bij de kleine ingang) (Niet Klaar)
13. Het hek tussen het voertuiggedeelte en het gewone gedeelte gaat pen als je er voor staat (Niet Klaar)
Het is allemaal met CLEO, en ik zoek hulp met de dingen die niet af zijn
Als je wilt helpen of ideeen hebt: Laat het weten
Bewerkt: door hippiebus