June 9, 200520 yr Hej, als ik san andreas opstart krijg ik van die filmpje van rockstar en nvidea enzo. Nu kan ik die van rockstar zo wegklikken met esc, maar die van nvidia kan ik niet wegklikken is er mischien een manier om die voor altijd weg te krijgen? :huh:
June 9, 200520 yr Author Omg, je kan toch wel 5 seconden wachten totdat die plaatjes weg zijn? :huh: IDD, maar elke seconde teld Edited June 9, 200520 yr by dropje1989
June 9, 200520 yr beetje onzinnige topic maar goed probeer het eens met je muis of spatie balk Werkt niet
June 10, 200520 yr o bij mij wel Dat kan niet eens.. Ik heb eerst 30x mn toetsenbord tegen de muur gegooit, kijken of het dan wel wil. Ook niet..
June 10, 200520 yr o bij mij wel Dat kan niet eens.. Ik heb eerst 30x mn toetsenbord tegen de muur gegooit, kijken of het dan wel wil. Ook niet.. Ja tuurlijk MClaw, dan is je toetsenbord nu kapot.
June 10, 200520 yr o bij mij wel Dat kan niet eens.. Ik heb eerst 30x mn toetsenbord tegen de muur gegooit, kijken of het dan wel wil. Ook niet.. Sonde voor die 3 seconde wachtten :lol:
June 10, 200520 yr o bij mij wel Dat kan niet eens.. Ik heb eerst 30x mn toetsenbord tegen de muur gegooit, kijken of het dan wel wil. Ook niet.. Ja tuurlijk MClaw, dan is je toetsenbord nu kapot. Erm, dat was sarcastisch :rolleyes:
Hej, als ik san andreas opstart krijg ik van die filmpje van rockstar en nvidea enzo. Nu kan ik die van rockstar zo wegklikken met esc, maar die van nvidia kan ik niet wegklikken is er mischien een manier om die voor altijd weg te krijgen? :huh: