Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1482544

Ik denk, dat je bedoelt dat alleen jouw San Andreas zelf V 1.00 is. Er is echter ook nog een scriptversie, en daar moet je op letten als het om savegames gaat. Kijk hier eens voor meer informatie ;)

Geplaatst:
comment_1482657

Nee nee, ik begreep je verkeerd. De Special Controls zijn op je numpad 2, 4, 6 en 8. Daarmee kan je bijvoorbeeld als je in een auto zit, als je hydraulica hebt, mee springen, en zonder hydraulica met je camera draaien (2de optie voor de muis bewegen dus)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1482665
Nee nee, ik begreep je verkeerd. De Special Controls zijn op je numpad 2, 4, 6 en 8. Daarmee kan je bijvoorbeeld als je in een auto zit, als je hydraulica hebt, mee springen, en zonder hydraulica met je camera draaien (2de optie voor de muis bewegen dus)

het is voor dit vliegtuig de tweede van onder

http://www.gtainside.com/en/download.php?d...21&orderBy=

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1482677
Houd 8 op je numpad ingedrukt om in de forward modus te gaan, en houd 2 op je numpad ingedrukt om weer naar helicopter modus te gaan :)

Dit staat er in de read me

Press Special Ctrl Up/Special Ctrl Down to tilt rotor

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1482765
Houd 8 op je numpad ingedrukt om in de forward modus te gaan, en houd 2 op je numpad ingedrukt om weer naar helicopter modus te gaan :)

:7

dat werk ook weer niet :S

Geplaatst:
comment_1482769

Heb je misschien NumLock aan/uit staan? Probeer dan eens NumLock aan of uit te zetten, en dan nogmaals 8 ingedrukt te houden om in forward mode te gaan. Of heb je toevallig de controls verandert?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1482827
Heb je misschien NumLock aan/uit staan? Probeer dan eens NumLock aan of uit te zetten, en dan nogmaals 8 ingedrukt te houden om in forward mode te gaan. Of heb je toevallig de controls verandert?

Niks werkt. en ik heb ook niks aan de controls verandert want die weet ik niet te zitten van het toetsenbord

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.