September 12, 200916 yr Ben nog een beginner, kan ik er iets aan veranderen voor mijn volgende? Edited September 12, 200916 yr by Dago58x
September 12, 200916 yr Hij ziet er goed uit voor een beginner, maar er mist nog een border. Dat zou hem denk ik wel beter uit laten zien.
September 12, 200916 yr Author Hij ziet er goed uit voor een beginner, maar er mist nog een border. Dat zou hem denk ik wel beter uit laten zien. En hoe zet je die?
September 12, 200916 yr Hij ziet er goed uit voor een beginner, maar er mist nog een border. Dat zou hem denk ik wel beter uit laten zien. En hoe zet je die? Nieuwe layer Select All (Ctrl + A) Edit -> Stroke
September 12, 200916 yr Author Hij ziet er goed uit voor een beginner, maar er mist nog een border. Dat zou hem denk ik wel beter uit laten zien. En hoe zet je die? Nieuwe layer Select All (Ctrl + A) Edit -> Stroke Bedankt. EDIT: V2: Edited September 12, 200916 yr by Dago58x
September 12, 200916 yr Ik vind je sig best goed voor een beginner. Alleen zitten er brushes over je render heen wat niet zo mooi uitkomt. Ook zou je de render wat meer kunnen inblenden en het hoofd wat sharpenen wat het meer diepte geeft. Ik raad je aan wat tutorials te volgen op het forum en je plaatjes te uploaden op Tinypic Imageshack of mijn persoonlijke favoriet Photobucket.
September 12, 200916 yr Mooie sig voor een beginner en met border is het wel mooiere ja. Blijf oefenen zou ik zeggen.
Ben nog een beginner, kan ik er iets aan veranderen voor mijn volgende?
Edited by Dago58x