Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1483493

dat heb ik steeds als ik met kiki ga daten.

en als ik dan ga poolen of darten.

maar ik zou niet weten hoe je dat kunt oplossen.

zoals ik het doe is gewoon mijn savegame herladen en dan een andere activiteit met haar doen.

Geplaatst:
comment_1484589

Dit hoeft niet per sè een bug te zijn.

Weet je zeker dat het ook de bedoeling was om te gaan eten met haar? Als je namelijk met iemand uit gaat, kan je alles gaan doen wat je wil, ongeacht het voorstel waarmee hij of zij belde, of waarvoor je zelf had gebeld. Zolang je laatste activiteit maar hetgeen is wat afgesproken was.

Voorbeeld, als X je belt om te darten, kan je eerst gaan eten, dan poolen en je sluit af met darten. Dan krijg je na het darten pas een marker voor het naar huis brengen.

Ik denk dus dat je bijvoorbeeld hebt afgesproken om te gaan poolen, en vervolgens ben je gaan eten. Dan zie je nu de marker nog niet. Kijk eens terug in de tekstlog in het menu wat je precies hebt afgesproken. :tu:

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1497848

Volgens mij, kun je alleen met je vrienden van te voren afspreken wat je gaat doen. Met je dates kun je volgens mij zelf kiezen. Wat wel zou kunnen.... Als je je date hebt opgehaald kun je op de map kijken wat je kunt gaan doen. Sommige activiteiten staan dan niet op de kaart. Ik wou met Kate eens gaan darten en op de kaart stond dat op die locatie alleen het glaasje inplaats dat dart-embleempje.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1512952
Dit hoeft niet per sè een bug te zijn.

Weet je zeker dat het ook de bedoeling was om te gaan eten met haar? Als je namelijk met iemand uit gaat, kan je alles gaan doen wat je wil, ongeacht het voorstel waarmee hij of zij belde, of waarvoor je zelf had gebeld. Zolang je laatste activiteit maar hetgeen is wat afgesproken was.

Voorbeeld, als X je belt om te darten, kan je eerst gaan eten, dan poolen en je sluit af met darten. Dan krijg je na het darten pas een marker voor het naar huis brengen.

Ik denk dus dat je bijvoorbeeld hebt afgesproken om te gaan poolen, en vervolgens ben je gaan eten. Dan zie je nu de marker nog niet. Kijk eens terug in de tekstlog in het menu wat je precies hebt afgesproken. :tu:

Daar heb je gelijk in, je kunt idd ee andere activiteit gaan doen met diegene, zolang je maar afsluit met datgene wat ze wil...of het nu n vriend of date is , maakt geen moer uit :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.