September 13, 200916 yr Ik heb een probleem, ik kan zelf wel op mijn server ( dúh ) maar anderen kunnen er niet op. Zelfs niet binnen mijn lan-dinges! Wat moet ik doen? Poorten staan open op 7777 lanmode = 0 announce = 1 Ik heb allebij 1 al geprobeerd, en alle mogelijke combinaties. Ik heb een "THOMSON SpeedTouch 780" Ik heb op alle mogelijke manieren ( denk ik ) poort 7777 open gezet. Can someone help me?
September 13, 200916 yr www.watismijnip.com Dat combineer je met de poort die je opengezet hebt en het zou moeten werken.
September 13, 200916 yr www.watismijnip.comDat combineer je met de poort die je opengezet hebt en het zou moeten werken. Link is fout, moet www.watismijnip.NL zijn.
October 4, 200916 yr Ik heb een programma gedownload waarmee je kunt zien of je poorten open staan (erg handig), het heet "Port Checker" Links: http://rapidshare.com/files/288475587/PFPo...1.0.31.exe.html http://www.megaupload.com/?d=BD6WYAXR http://www.filefront.com/14653393/PFPortChecker1.0.31.exe Ik hoop dat je er wat aan hebt, als je vragen hebt stel ze gerust. Groeten, Jasper
Ik heb een probleem, ik kan zelf wel op mijn server ( dúh ) maar anderen kunnen er niet op.
Zelfs niet binnen mijn lan-dinges!
Wat moet ik doen?
Poorten staan open op 7777
lanmode = 0
announce = 1
Ik heb allebij 1 al geprobeerd, en alle mogelijke combinaties.
Ik heb een "THOMSON SpeedTouch 780"
Ik heb op alle mogelijke manieren ( denk ik ) poort 7777 open gezet.
Can someone help me?