Geplaatst: 13 september 200915 jaren comment_1484091 wassap everybody ik ga binnen nu en 1 jaar een xbox kopen maar ik denk dat er een nieuwe uitgaat komen dus mijn vraag weten jullie of er een nieuwe xbox uit komt tussen nu en een jaar ight dit
Geplaatst: 13 september 200915 jaren comment_1484093 De Xbox 360 word volgend jaar uitgebreid met een 3d camera die je bewegingen registreert en je stem ook. (Nathal). Dus ik denk niet dat volgend jaar een nieuwe Xbox zal uitkomen. Misschien word het wel aankondigd, maar dan duurt het toch nog wel een jaar totdat het op de markt komt.
Geplaatst: 14 september 200915 jaren Auteur comment_1484610 De Xbox 360 word volgend jaar uitgebreid met een 3d camera die je bewegingen registreert en je stem ook. (Nathal). Dus ik denk niet dat volgend jaar een nieuwe Xbox zal uitkomen. Misschien word het wel aankondigd, maar dan duurt het toch nog wel een jaar totdat het op de markt komt. agjah maar project nathal is egt levenloos maarjah het zou toch kunnen dat er op tokio een nieuwe xbox word aangekondigt ofz0
Geplaatst: 14 september 200915 jaren comment_1484646 Er is nog geen nieuwe Xbox aangekondigd. Daarnaast, als het in Tokio bekend wordt, zal het al snel zich over de wereld verspreiden. Topic closed
wassap everybody
ik ga binnen nu en 1 jaar een xbox kopen maar ik denk dat er een nieuwe uitgaat komen
dus mijn vraag weten jullie of er een nieuwe xbox uit komt tussen nu en een jaar
ight dit