Jump to content
Geplaatst:
comment_1484270

Mijn computer heeft nodig een upgrade nodig vind ikzelf. Het hoeft niet een computer te worden die van alles kan afspelen maar gewoon een degelijk werkend computer (is het al) die het spel World of Warcraft met mooie kwaliteit en goede frame rates kan afspelen. ^_^ (Voor andere spellen heb ik de Xbox :puh: )

Dit is wat ik heb:

computer.gifComputer

• Fabrikant: HP Pavilion 061
  • Computermodel: RA858AA-ABH t3530.nl
  • Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

• Fabrikant: Hewleet-Packard
  • Model: Asterope
  • BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
  • BIOS Model: BIOS Date: 04/10/2006 Ver: 08.00.12, versie 3.11
  • Aansluitingen: PCI-E (Gebruikt), PCI1 (Vrij), PCI2 (Gebruikt), PCI3 (Vrij)
  • Poorten: J1A1 (Muis), J1A1 (Toetsenbord), J2A2 (USB), J2A2 (USB), J4A1 (Parallel), J2A1 (Serieel), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J6B1 - AUX IN (Audio), J6B2 - CDIN (Audio), J6J2 - PRI IDE (Geen), J6J1 - SEC IDE (Geen), J4J1 - FLOPPY (Geen), J9H1 - FRONT PNL (Geen), J1B1 - CHASSIS REAR FAN (Geen), J2F1 - CPU FAN (Geen), J8B4 - FRONT FAN (Geen), J9G2 - FNT USB (Geen), J6C3 - FP AUD (Geen), J9G1 - CONFIG (Geen), J8C1 - SCSI LED (Geen), J9J2 - INTRUDER (Geen), J9G4 - ITP (Geen), J2H1 - MAIN POWER (Geen)

processor.gifProcessor

• Model: Intel® Pentium® 4 CPU 3.06GHz
  • Kloksnelheid: 3065 MHz
  • Socket: CPU 1

memory.gifGeheugen

• Grootte: 2047 MB RAM
  • Type(s): 2048 MB RAM (DDR2, DIMM)

harddisk.gifHardeschijf

• Bestandstype(s): NTFS (C:), FAT32 (D:)
  • Grootte: 251,51 GB (232,88 GB (C:) + 18,63 GB (D:) )
  • Vrije ruimte: 179,48 GB (175,27 GB (C:) + 4,21 GB (D:) )

drives.gifStations

• Type(s): A: 5,25-inch diskettestation, C: Lokale harde schijf, D: Lokale harde schijf, E: Verwisselbare schijf, F: Verwisselbare schijf, G: Verwisselbare schijf, H: Verwisselbare schijf, I: Onbekend, J: Onbekend
  • Model(len): A: Onbekend, C: WDC WD200EB-00BHF0 ATA Device IDE, D: WDC WD2500JS-60NCB1 ATA Device IDE, E: Onbekend, F: Onbekend, G: Onbekend, H: Onbekend, I: LITE-ON DVDRW SHM-165H6S ATA Device, J: IDE-DVD DROM6216 ATA Device

soundcard.gifGeluidskaart

• Fabrikant: Realtek
  • Model: Realtek High Definition Audio

videocard.gifVideokaart

• Model: NVIDIA GeForce 7300 LE
  • Beeldprocessor: GeForce 7300 LE (0x01D1)
  • Geheugengrootte: 64 MB VRAM
  • Stuurprogramma: nvd3dum.dll, versie 8.16.11.9062

display.gifBeeldscherm

• Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Algemeen PnP-beeldscherm
  • Schermresolutie: 1280x1024
  • Kleurdiepte: 32-bits
  • Frequentie: 69 Hz

mouse.gifMuis

• Fabrikant: Microsoft
  • Model: Microsoft SideWinder Mouse (IntelliPoint)
  • Aantal knoppen: 0
  • Aansluiting: USB

keyboard.gifToetsenbord

• Model: USB-invoerapparaat
  • Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
  • Functietoetsen: 12

networkcard.gifNetwerkkaart

• Model(len): Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC (Ethernet 802.3), HP 802.11b/g Wireless Network Adapter ()
  • Adressen: IP: 192.168.1.6, MAC: 00:16:EC:8B:25:AE, DHCP: 192.168.1.1

directx.gifDirectX

• Versie: 11.0

operatingsystem.gifBesturingssysteem

• Naam: Microsoft Windows 7 Ultimate
  • Versie: 6.1.7600
  • Service Pack: Onbekend

info.gifGegenereerd door  fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 2.5.0.60)

Trouwens, ik heb een ram kaart van 1gb en 2gb erin. Alleen geeft mijn computer aan en het programma van Flitskikker dat er maar 2gb inzit. Wie weet daar een oplossing voor? :7

Owja, ik heb maar rond de 90/100 euro ervoor over. xD

Bewerkt: door Follow

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1505546

Prebuild PC's zijn over het algemeen altijd Micro ATX, dus als je een Micro ATX bordje koopt gaat dat prima werken maar met ATX wordt dat dus niks. Het probleem met pre build computer cases is dat de koeling over het algemeen niet super is en ik raad je aan om misschien even door te sparen voor een fatsoenlijke kast.

Geplaatst:
comment_1506233
Prebuild PC's zijn over het algemeen altijd Micro ATX, dus als je een Micro ATX bordje koopt gaat dat prima werken maar met ATX wordt dat dus niks. Het probleem met pre build computer cases is dat de koeling over het algemeen niet super is en ik raad je aan om misschien even door te sparen voor een fatsoenlijke kast.

Valt wel mee hoor genoeg ATX kasten :) Bij paradigit bijvoorbeeld genoeg systemen in centurion 5's CM690's etc.

Geplaatst:
comment_1506294

Valt wel mee hoor genoeg ATX kasten :) Bij paradigit bijvoorbeeld genoeg systemen in centurion 5's CM690's etc.

Ja maar eigenlijk bedoelde ik dat niet. Bij merken als HP, Compaq, Medion en ga zo maar door kiezen ze altijd voor MicroATX lijkt het. Nou had ik het in mijn vorige post over prebuild en zijn de computers bij de Paradigit ook prebuild, maar het zijn in ieder geval geen OEM merk PC's.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1508903

Ik ben niet echt zo'n type die graag moelijke verhalen hoort over een simpel vraagje, vooral nu niet wegens die hersenschudding paar weken geleden.

Moet ik een nieuwe kast hebben wil ik die niewe moederboord/videokaart/processer kopen wat een paar posten hierboven gepost is? Mijn huidige kast kan je denk ik wel vinden in de specs in het bovenste post. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.