Geplaatst: 14 september 200915 jaren comment_1484388 Hoi als ik een teleport gebruik naar het water (stuntmap) dan zie ik het water niet? alleen de objecten die ik heb toegevoegt
Geplaatst: 14 september 200915 jaren comment_1484458 Dan heb je waarschijnlijk het verkeerde interieur gekozen. Aangezien water buiten is, behoor je "SetPlayerInterior(playerid, 0);" in je teleport hebben te staan.
Geplaatst: 14 september 200915 jaren Auteur comment_1484807 nee ik had blijkbaar SetPlayerVehilcePos ofzoiets
Geplaatst: 16 september 200915 jaren Auteur comment_1486225 Sorry voor dubbelpost, maar nu werken de mappen meestal wel, alleen als ik erheen ga dan krijg ik soms maar de heflt van de map? ik snap er dus niets meer van xD ik heb nu al 2 verschillende streamer getest, maar steeds weer, ik heb een paar verschillende teles: de normale if(strcmp(cmdtext, "/bikesumo", true) == 0) { SetPlayerPos(playerid, 831.4770,-2061.0869,12.8672); return 1; } en deze, if(strcmp(cmdtext, "/bikezone", true) == 0) { OnlyPlayerTele(playerid, "Bikezone", 998.6988, -2436.9270, 4.9352, 0.0000, 0); TogglePlayerControllable(playerid, 0); SetTimerEx("spawntijd", 2000, false, "i", playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_FELRED, "Wait 2 Sec to load the map!"); //SpeceficTele(playerid, "bikezone",171.3088,-1790.5005,3.5084, 270.6771, 169.9782,-1794.1268,4.1376, 349.5647, 0, 471); return 1; } ik heb hier 2 sec load tijd bij gezet, zodat hij niet steeds door de map valt als hij nog niet geladen is, welke is het beste? of ligt het hier niet aan?
Geplaatst: 16 september 200915 jaren comment_1486266 Sorry voor dubbelpost,maar nu werken de mappen meestal wel, alleen als ik erheen ga dan krijg ik soms maar de heflt van de map? ik snap er dus niets meer van xD ik heb nu al 2 verschillende streamer getest, maar steeds weer, ik heb een paar verschillende teles: de normale if(strcmp(cmdtext, "/bikesumo", true) == 0) { SetPlayerPos(playerid, 831.4770,-2061.0869,12.8672); return 1; } en deze, if(strcmp(cmdtext, "/bikezone", true) == 0) { OnlyPlayerTele(playerid, "Bikezone", 998.6988, -2436.9270, 4.9352, 0.0000, 0); TogglePlayerControllable(playerid, 0); SetTimerEx("spawntijd", 2000, false, "i", playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_FELRED, "Wait 2 Sec to load the map!"); //SpeceficTele(playerid, "bikezone",171.3088,-1790.5005,3.5084, 270.6771, 169.9782,-1794.1268,4.1376, 349.5647, 0, 471); return 1; } ik heb hier 2 sec load tijd bij gezet, zodat hij niet steeds door de map valt als hij nog niet geladen is, welke is het beste? of ligt het hier niet aan? Als de halve map niet laad, ligt het aan de streamer. Welke streamer gebruik je?
Geplaatst: 16 september 200915 jaren Auteur comment_1486304 Als de halve map niet laad, ligt het aan de streamer. Welke streamer gebruik je? Eerst, Objects zat bij de server;) toen Xobject volgens mij hetzelfde als Objects nu MidoStream, niet precies de halve map, maar gewoon een deel van de stunt is weg , maar als ik dan bijvoorbeeld naar een andere stunt ga en dan weer terug werkt hij wel (soms) [edit] ik gebruik CreateStreamObject in mijn Gamemode, en ik heb Midostream in filterscripts en met include dat is toch goed? Bewerkt: 16 september 200915 jaren door propje400
Geplaatst: 16 september 200915 jaren Auteur comment_1486473 Misschien heb je teveel objecten, gebruik YSI! ik heb er nu rond de 2000 maar jah ik zal kijken of dat lukt
Geplaatst: 17 september 200915 jaren comment_1486552 Opzich is Y_Objects (geinclude bij YSI) wel een goede streamer, maar toch vind ik het overdreven veel code hebben. Daarom prefereer ik toch xObjects, aangezien die niet al te veel code heeft, en theoretisch gezien een oneindig aantal aan objecten aan kan, als je maar niet meer dan 150 objecten per drawdistance gebruikt. Drawdistance is tevens ook te gebruiken op MidoStream, alleen op Y_Objects niet. Daarom is Y_Objects niet in alle gevallen goed te gebruiken. Wat ik het probleem vind van MidoStream, is het moeilijke gedoe. Include + FS. Waarom niet gewoon alleen een FS of include? xObjects prefereer ik, maar MidoStream is ook heus niet zo'n slechte streamer. MidoStream heeft wel meer functies. Beide streamers hebben een drawdistance, wat ik eerder al zei: Het laatste getal. Gewoonlijk, als je een map convert, staat hij op 500.0 of iets dergelijks. Indien je meer dan 150 objecten in een radius van 500 coördinaten hebt, zou je de drawdistance kunnen verkleinen. Denk aan rond de 200-300. Indien je xObjects zou willen gebruiken, heb ik HIER een code voor je die ik heb aangepast voor optimale werking in 0.3
Geplaatst: 17 september 200915 jaren Auteur comment_1486601 uhm ok, ik heb Xobject ook gebruikt, maar het zelfde probleem, het load niet altijd alles goed, en als ik de radius van 2000 objecten moet verandere ben ik best lang bezig of niet dan? tenzij er een snellere manier is, maar ik zou het wel eens met YSI willen proberen, maar ik kan nergens een goede link vinden? weet iemand er toevallig nog een? Zou fijn zijn.
Geplaatst: 17 september 200915 jaren comment_1486618 Nee hoor, het kost helemaal niet zoveel moeite om dat allemaal te vervangen. Als je nog de standaard pawno gebruikt, heb je bovenin een knop "Replace". Daar typ je in het eerste vakje wat je al hebt bij alle objecten kwa draw distance, inclusief ); erachter, dus nromaal typ je daarin 500.0);. Dan in het 2de vakje zet je een niewe radius neer, bijvoorbeeld 200.0);. Klik dan op Replace All. Dat ); kan je er het beste achterlaten, zodat het geen andere dingen veranderd dat je niet wilt.
Geplaatst: 18 september 200915 jaren Auteur comment_1487442 Ok bedankt voor je hulp, maar werkt niet bij mij? nog steeds load de map soms niet voor somige spelers, ik zou graag YSI willen teste, maar ik kan geen goede link vinden :S als ik er een weet, bedankt!
Hoi als ik een teleport gebruik naar het water (stuntmap) dan zie ik het water niet? alleen de objecten die ik heb toegevoegt