September 15, 200916 yr Hey Als je met GGMM of IMGtool een mod installeerd hoe deinstaleer je het dan?
September 15, 200916 yr Door de originele bestanden terug te zetten op dezelfde plek. Als je een mod installeert moet je altijd eerst de originele bestanden ergens neer zetten, in het geval je de mod niet meer wil
September 15, 200916 yr En voor het geval dat je geen backup hebt gemaakt: Ofwel vraag je de originele bestanden >>hier<< aan, ofwel herinstalleer je GTA San Andreas (hierdoor gaan overigens je savegames niet verloren).
Hey
Als je met GGMM of IMGtool een mod installeerd hoe deinstaleer je het dan?