Jump to content
Geplaatst:
comment_1485126

Hey Forummers,

Start alvast een topic over een tool waar ik momenteel aan werk. Wil dit topic gebruiken om jullie op de hoogte houden van progress en suggesties van jullie te ontvangen.

Ben op dit moment bezig met Shadow-Mapper, dit programma moet het mogelijk maken om de map op dezelfde manier aan te passen als MEd, maar dan beter (Het zal nog een hoop werk worden) ;) en met meer functionaliteit.

Op dit moment kan mijn tool:

-De GTA IV map laden

-Objecten selecteren

-Objecten verplaatsen

-IMG Files editen

-Ingebouwde TXD/DFF Converter

-Water.dat laden en weergeven

En even wat plaatjes om jullie een plezier te doen :puh:

shadowmapper02.png

shadowmapper03.png

Bewerkt: door Shadow-Link

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 8.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Hey Forummers, Start alvast een topic over een tool waar ik momenteel aan werk. Wil dit topic gebruiken om jullie op de hoogte houden van progress en suggesties van jullie te ontvangen. Ben op dit

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1565807

Als ik 'm download (32 bit versie) zit er gewoon een "shadow-mapper.jar" in.

@Shadow-link: Als ik trouwens bij "select install" een install wil selecteren met "add install", krijg ík (weer) een filechooser waar de knopjes niet verschijnen. Ik draai op Windows 7, ik heb gehoord dat meer mensen hiermee problemen hebben maar het lijkt me dat dit ook het geval zou moeten zijn op Vista waar jij mogelijk op draait (7 of Vista).

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1590720

Bij de eisen staat het volgende op zijn website:

- You need to have Java installed

- You need Java Cryptography Extension (JCE) Unlimited Strength Jurisdiction Policy Files 6, you can download this from: here

- Version 1.0, 1.0.1, 1.0.2, 1.0.3, 1.0.4, 1.0.0.4 of GTAIV.exe

Controleer of je hier aan voldoet. Het ligt sowieso niet aan de mapper.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.