Geplaatst: 15 september 200915 jaren comment_1485254 Elke keer als ik gta sa op start dan loopt dat ding vast bij dat plaatje van nvidea Volgens mij was dat nadat ik een scooter in het spel heb gezet, met imgtool wat heb ik fout gedaan DiscoBal
Geplaatst: 15 september 200915 jaren comment_1485257 Waarschijnlijk hem niet goed geïnstalleerd. Heb je de ReadMe gevolgd? Mogelijk heb je iets verkeerd gedaan, want anders zou het gewoon moeten werken. Je versie lijkt me nu niet het probleem, dan zou het probleem later op moeten treden.
Geplaatst: 15 september 200915 jaren Auteur comment_1485268 Waarschijnlijk hem niet goed geïnstalleerd. Heb je de ReadMe gevolgd? Mogelijk heb je iets verkeerd gedaan, want anders zou het gewoon moeten werken. Je versie lijkt me nu niet het probleem, dan zou het probleem later op moeten treden. ik heb alles goed gedaan, want vroeger zetten ik heel veel erin maar ik ben alles een beetje vergeten enzo, maar ik heb nu nog niks gemod behalve die scooter en toen liep hij vast, en ik denk ook niet dat het aan die mod ligt. Bewerkt: 15 september 200915 jaren door DiscoBal
Geplaatst: 15 september 200915 jaren comment_1485307 Verwijder eens gta_sa.set uit je user files en probeer dan nog eens. Als dat niet helpt, probeer dan even een herinstallatie.
Geplaatst: 16 september 200915 jaren comment_1485826 Elke keer als ik gta sa op start dan loopt dat ding vast bij dat plaatje van nvidea Volgens mij was dat nadat ik een scooter in het spel heb gezet, met imgtool wat heb ik fout gedaan DiscoBal Heb ik ook, maar als ik dubbelklik op men linkermuisknop gaat hij gewoon weer verder.
Geplaatst: 18 september 200915 jaren Auteur comment_1487293 soms is de oplossing wel heel makkelijk ik hoefde alleen te klikken , ty
Elke keer als ik gta sa op start dan loopt dat ding vast bij dat plaatje van nvidea
Volgens mij was dat nadat ik een scooter in het spel heb gezet, met imgtool
wat heb ik fout gedaan
DiscoBal