Geplaatst: 15 september 200915 jaren comment_1485501 Budget: 700 - 800 Doel (waar voor nodig): Gamen, Photoshop, Videobewerken etc. Desktop of laptop: Desktop Benodigde randapperatuur: nvt. Besturingsysteem: nvt. Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Toetsenbord, muis, beeldscherm, boxen. Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA - AMD/Intel: NVIDIA - AMD Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: zelf in elkaar Extra koeling (voor overklokkken)?: Mogelijk. De PC die ik heb besteld is fantastisch! W8 nog even met op slot gooien want er moeten nog pics en vids komen! Fantastisch werk jongens! Mvg, CH! Bewerkt: 27 september 200915 jaren door CorrectHost
Geplaatst: 27 september 200915 jaren Auteur comment_1494523 Ok, ik ga hem vandaag bestellen! Maar ik had nog een vraagje, wat kan je nou meer met dat mobo dan met die oude? Betere geluidschip, dubbele LAN, MSI OC Genie (waar je handig mee kan overclocken, zelfs al heb je er niet zoveel verstand van), PATA aansluiting (al is dat niet zoveel beter, aangezien je geen PATA apparaten hebt). Vet! Ik heb namelijk wel een beetje verstand van overclocken en wil dit graag ook doen. En nu gaat dat dus nog makkelijker!? Thx galiorix! Als je een beetje verstand hebt van Overclocken dan weet je dat meegeleverde software niets extra biedt. het is voor "domme" mensen die gewoon zonder moeite 10 tot 15% extra willen. Oh ok. Ik heb hem besteld. Ik ga hem afhalen want woon vrij dichtbij raalte dus, ik ga hem dan ophalen. Willen jullie foto's of een filmpje? Of willen jullie beide?
Geplaatst: 27 september 200915 jaren comment_1494604 Ik wil wel een foto zien. Kan je ook even 3DMark 06 downloaden+draaien? Ik wil de resultaten wel eens weten. Bewerkt: 27 september 200915 jaren door Djmaddox
Geplaatst: 27 september 200915 jaren Auteur comment_1494651 Ik wil wel een foto zien. Kan je ook even 3DMark 06 downloaden+draaien? Ik wil de resultaten wel eens weten. Ok, en de resultaten komen ook natuurlijk!
Geplaatst: 29 september 200915 jaren Auteur comment_1496043 Jongens nog 1 vraag! Ik heb de Antec Three Hundred en 2 120 MM fans van AC Ryan, ik heb dit moederbord van MSI. Kunnen daar nog 2 extra fans op worden aangesloten? samen met die 2 die al in de Three hundred zitten?
Geplaatst: 29 september 200915 jaren comment_1496051 Jongens nog 1 vraag!Ik heb de Antec Three Hundred en 2 120 MM fans van AC Ryan, ik heb dit moederbord van MSI. Kunnen daar nog 2 extra fans op worden aangesloten? samen met die 2 die al in de Three hundred zitten? De Threehunderd heeft uit mijn hoofd Molex aansluitingen. Je kunt je fans dus niet op het moederbord aansluiten de fans die er in zitten zijn wel regelbaar dus dat is verder geen probleem. Verder zie ik op de blurry foto 4x 3pin aansluiten + 1x4pin voor je CPU fan. edit: Je gaat groen/oranje fans combineren met de blauwe van de antec. rare keus maar ik zou er graag foto's van willen zien Bewerkt: 29 september 200915 jaren door QinX
Geplaatst: 29 september 200915 jaren Auteur comment_1496054 Jongens nog 1 vraag!Ik heb de Antec Three Hundred en 2 120 MM fans van AC Ryan, ik heb dit moederbord van MSI. Kunnen daar nog 2 extra fans op worden aangesloten? samen met die 2 die al in de Three hundred zitten? De Threehunderd heeft uit mijn hoofd Molex aansluitingen. Je kunt je fans dus niet op het moederbord aansluiten de fans die er in zitten zijn wel regelbaar dus dat is verder geen probleem. Verder zie ik op de blurry foto 4x 3pin aansluiten + 1x4pin voor je CPU fan. Dus het moet gaan lukken?
Geplaatst: 29 september 200915 jaren comment_1496055 Jongens nog 1 vraag!Ik heb de Antec Three Hundred en 2 120 MM fans van AC Ryan, ik heb dit moederbord van MSI. Kunnen daar nog 2 extra fans op worden aangesloten? samen met die 2 die al in de Three hundred zitten? De Threehunderd heeft uit mijn hoofd Molex aansluitingen. Je kunt je fans dus niet op het moederbord aansluiten de fans die er in zitten zijn wel regelbaar dus dat is verder geen probleem. Verder zie ik op de blurry foto 4x 3pin aansluiten + 1x4pin voor je CPU fan. Dus het moet gaan lukken? zeer zeker(verder zitten bij de meeste fan tegenwoordig 3pin to molex adapters.)
Geplaatst: 29 september 200915 jaren Auteur comment_1496062 Jongens nog 1 vraag!Ik heb de Antec Three Hundred en 2 120 MM fans van AC Ryan, ik heb dit moederbord van MSI. Kunnen daar nog 2 extra fans op worden aangesloten? samen met die 2 die al in de Three hundred zitten? De Threehunderd heeft uit mijn hoofd Molex aansluitingen. Je kunt je fans dus niet op het moederbord aansluiten de fans die er in zitten zijn wel regelbaar dus dat is verder geen probleem. Verder zie ik op de blurry foto 4x 3pin aansluiten + 1x4pin voor je CPU fan. Dus het moet gaan lukken? zeer zeker(verder zitten bij de meeste fan tegenwoordig 3pin to molex adapters.) Ok, thx voor het beantwoorden! Dat stelt me dan weer gerust
Geplaatst: 29 september 200915 jaren comment_1496185 edit: Je gaat groen/oranje fans combineren met de blauwe van de antec. rare keus maar ik zou er graag foto's van willen zien In de antec 300 zitten standaard geen blauwe fans, pas vanaf de 900 zitten deze er fabriek af in. Maar dan vind ik het alsnog een aparte combinatie van kleuren, maarja ieder z'n smaak he Verder prachtig systeem! Ben benieuwd naar de pics
Budget: 700 - 800
Doel (waar voor nodig): Gamen, Photoshop, Videobewerken etc.
Desktop of laptop: Desktop
Benodigde randapperatuur: nvt.
Besturingsysteem: nvt.
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Toetsenbord, muis, beeldscherm, boxen.
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA - AMD/Intel: NVIDIA - AMD
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: zelf in elkaar
Extra koeling (voor overklokkken)?: Mogelijk.
De PC die ik heb besteld is fantastisch! W8 nog even met op slot gooien want er moeten nog pics en vids komen!
Fantastisch werk jongens!
Mvg,
CH!
Bewerkt: door CorrectHost