halo allemaal,ik heb een probleem met een mod.ik had vandaag een mod gedownload hier in het download gedeelte maar daar stond ook iets met comment ofzo in,na dat alles te hebben geinstaleerd start ik het spel op maar wat blijkt nu:de politie wagens zijn helemaal grijs dus ik probeer het te verwijderen maar ik heb perongluk heel veel verwijdert wat bij data en schaders en ik heb veel terug gezet maar nog steeds zijn er vervelende dingen:wapens zijn weg,muis draait overgevoelig(dus een heel klein tikje op de muis en hij draait rond niko heen),bij menu staat er boven aan meestal van die keuzes die je kan maken zoals quit en graphics dat is ook weg dus ik moet het spel met cntrl alt del afsluiten( ) en dat soort dingen.hoe kan ik dit allemaal rechtzetten want ik ben een beginende auto modder en ik ben totaal niet handig met computers dus ik weet het nietmeer! is alles opgelost als ik IV opnieuw instaleer?maar dan alleen als het echt niet anders kan want ik heb al veel mods geinstaleerd en heb niet zo zin om al die mods opnieuw te instaleren .en als ik het wat beter moet uitleggen zeggen jullie het maar.
halo allemaal,ik heb een probleem met een mod.ik had vandaag een mod gedownload hier in het download gedeelte maar daar stond ook iets met comment ofzo in,na dat alles te hebben geinstaleerd start ik het spel op maar wat blijkt nu:de politie wagens zijn helemaal grijs
dus ik probeer het te verwijderen maar ik heb perongluk heel veel verwijdert wat bij data en schaders en ik heb veel terug gezet maar nog steeds zijn er vervelende dingen:wapens zijn weg,muis draait overgevoelig(dus een heel klein tikje op de muis en hij draait rond niko heen),bij menu staat er boven aan meestal van die keuzes die je kan maken zoals quit en graphics dat is ook weg dus ik moet het spel met cntrl alt del afsluiten(
) en dat soort dingen.hoe kan ik dit allemaal rechtzetten want ik ben een beginende auto modder en ik ben totaal niet handig met computers dus ik weet het nietmeer!
is alles opgelost als ik IV opnieuw instaleer?maar dan alleen als het echt niet anders kan want ik heb al veel mods geinstaleerd en heb niet zo zin om al die mods opnieuw te instaleren
.en als ik het wat beter moet uitleggen zeggen jullie het maar.