Geplaatst: 16 september 200915 jaren comment_1486215 Hoe kan je met sannybuilder meer dan 34 actors doen? Bij 35 zegt hij namelijk dat hij niet meer kan
Geplaatst: 16 september 200915 jaren comment_1486362 En wat is dan precies de foutmelding die Sannybuilder geeft? Want 't is wel mogelijk, alleen kan je niet meer dan X aantal condities in een lus doen.
Geplaatst: 17 september 200915 jaren Auteur comment_1486750 En wat is dan precies de foutmelding die Sannybuilder geeft? Want 't is wel mogelijk, alleen kan je niet meer dan X aantal condities in een lus doen. Laat maar, in dat grote tutorial topic in de MTL staat dat dat klopt, Maar dan heb ik nog wel 2 andere vragen voor een Rustler Dodgefight mod: 1. Hoe spawn je een rustler die je achtervolgd een op je schiet 2. Hoe stel je iets in van: Spring naar: blabla1, blabla2 of blabla3
Geplaatst: 17 september 200915 jaren comment_1487185 Was gisteren aan het reageren maar blijkbaar geen antwoord gegeven. Het probleem zit hem in het aantal variabelen: er zijn niet meer dan 34 lokale variabelen. Als je er nog iets mee wil doen, is het lastig, maar anders kan je gewoon keer op keer dezelfde variabele nemen. Overigens is het niet handig om 32@ en 33@ te gebruiken, dat zijn timers. Dus zelfs al zou je die actors willen gebruiken, dan nog kan het niet (onmiddelijk nadat je er een actor van gemaakt hebt, wordt het weer gewoon een getal). Een Rustler die je achtervolgt en op je schiet, is nog niet zo heel makkelijk. Misschien even mee wachten tot je wat meer ervaring hebt? Je bedoelt of je random naar een label kan springen? Dat kan je in ieder geval doen m.b.v. de volgende opcode: 0209: 17@ = random_int_in_ranges 0 2 Dan checken welk nummer hij gekozen heeft (17@ == 1) en springen naar een bepaald label.
Hoe kan je met sannybuilder meer dan 34 actors doen?
Bij 35 zegt hij namelijk dat hij niet meer kan