Geplaatst: 17 september 200915 jaren comment_1486666 hallo iedereen weten jullie hoe je gta sa online moet spelen? zoja willen jullie reageren? ik heb me al geregisreert maar ik weet niet hoe ik verder kan. kunnen jullie me a.u.b. helpen? goetjes lars
Geplaatst: 17 september 200915 jaren comment_1486716 Dat kan met multiplayer mods. Zover zijn er twee grote multiplayer mods die je kunt gebruiken: -Multi Theft Auto: San Andreas (MTASA) -San Andreas Multiplayer (SAMP) Voor meer info en/of vragen kun je in het aparte Multiplayer Forum terecht.
Geplaatst: 18 september 200915 jaren comment_1487251 -Multi Theft Auto: San Andreas (MTASA) Correctie, die link is doodlopend In plaats van MTAVC moet het MTASA zijn. @Hieronder: Ik word niet doorgelinkt hoor. Bewerkt: 18 september 200915 jaren door Remi-X
Geplaatst: 18 september 200915 jaren comment_1487344 -Multi Theft Auto: San Andreas (MTASA) Correctie, die link is doodlopend In plaats vanMTAVC moet het MTASA zijn. Doodlopend? Hij geeft gewoon een redirect (verwijzing) naar de site van MTA: San Andreas (net getest). Overigens, waar zou jij je hebben geregistreerd? Gewoon op dit forum (logisch) of ook op een andere site? In afwachting welke modificatie je gaat installeren, laat ik het topic nog even hier staan.
hallo iedereen weten jullie hoe je gta sa online moet spelen?
zoja willen jullie reageren?
ik heb me al geregisreert maar ik weet niet hoe ik verder kan.
kunnen jullie me a.u.b. helpen?
goetjes lars