Jump to content

Endless

Recommended Posts

Geplaatst:

Vet werkje man ;) Het is echt vet gedaan, alleen mist het toch net iets. Ik weet niet wat, contrast, diepte, duisterheid. Iets van dat denk ik, het is erg vet gedaan, alleen nog niet hélemaal af. Mag ik anders nog eens iets proberen met psd? gewoon proberen. :$

Geplaatst:

Ik zou niet weten wat het mist, ik zou wel willen dat ik dat kon maken met die duisterheid. Bij die 3 driehoeken achteraan zijn die 2 kleine wel overbodig. Het had ook mooi geweest zonder die 2 kleinen.

Zou ik mogen weten hoe je dit gemaakt hebt? Want zoiets zou ik ook wel heel graag willen kunnen. Mooi werk! :tu:

Geplaatst:
Vet werkje man ;) Het is echt vet gedaan, alleen mist het toch net iets. Ik weet niet wat, contrast, diepte, duisterheid. Iets van dat denk ik, het is erg vet gedaan, alleen nog niet hélemaal af. Mag ik anders nog eens iets proberen met psd? gewoon proberen. :$

Hmm... ik wil eigenlijk ook nog iets op het gras doen (kleurrijke lijnen o.i.d.) in de hoop dat dat het totaalplaatje completeert. Voel je vrij overigens om hier je eigen draai aan te geven. De PSD vind je in je postvak.

Zou ik mogen weten hoe je dit gemaakt hebt? Want zoiets zou ik ook wel heel graag willen kunnen. Mooi werk! :tu:

De basis heb ik gelegd in Cinema4D, want 3D werken in Photoshop is op deze schaal niet mogelijk. :puh: En het is uiteraard verder afgewerkt in Photoshop. Bedankt voor je reactie!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...