September 18, 200916 yr Author Mijn mooiste sig en niemand reageert. xD >>> Door Jay;: Dat betekent niet dat we binnen 24 uur bumpen.<<< Omg, de dag was al voorbij. Dat noem ik nou mierenneuken... @-_-@ Edited September 19, 200916 yr by GTA Haas
September 18, 200916 yr Dan zal ik maar voor je reageren Ik vind het een mooie signature, vooral omdat hij over Modern Warfare 2 gaat, maar ook de effecten die je hebt toegevoegd zijn goed gelukt Alleen de tekst vind ik niet zo mooi, maar dat is het enigste minpuntje. Ik geef je er een 8.5/10 voor
September 18, 200916 yr Author Dan zal ik maar voor je reageren Ik vind het een mooie signature, vooral omdat hij over Modern Warfare 2 gaat, maar ook de effecten die je hebt toegevoegd zijn goed gelukt Alleen de tekst vind ik niet zo mooi, maar dat is het enigste minpuntje. Ik geef je er een 8.5/10 voor Ja, inderdaad de tekst. Ik ben nooit goed met tekst...
September 20, 200916 yr Heel mooi gedaan. Door naar dit plaatje te kijken hoor ik de kogels al om me heen vliegen. De kleuren passen er perfect bij alleen het logo had ietsje groter gemogen. 9,3/10.