Jump to content
Geplaatst:
comment_1486999

Hier mijn Desert Eagle:

fp8fbq.jpg

Hij is nog niet helemaal af, maar ik wil graag weten wat jullie er tot nu toe van vinden.

Ik vind zelf dat het tot nu toe wel goed gelukt is.

- N.W.A.

Bewerkt: door N.W.A.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1487105

Allereerst: hoe heb je het gemaakt? Heb je gebruik gemaakt van een afbeelding? Zo ja, dan vind ik dit net een tikje te simpel. Je importeert een afbeelding, trekt lijntjes en curves en zorgt dat het een vlak wordt, dan push/pull je het en zet je er een gouden paint op..

Als je dit uit de losse hand hebt gedaan vind ik het best goed. Voor de rest: maak de details af, zorg dat je met wat meer diepte werkt in plaats van twee platte kanten. Dan zal het er zeker nog beter uitzien. :)

Geplaatst:
comment_1487125

Het begin is nog wel goed, maar wat senneken al zegt: maak de details af en eventueel een ECHTE gouden kleur.

Bewerkt: door GTA-TOM

Geplaatst:
comment_1487148

Ehm.. Dit is gewoon een figuurtje overtrekken en vervolgens pullen naar een 3d-model. Dat kan iedereen, zo kan ik ook wel een BMW modelen in een paar minuten. Probeer alles rond te maken: ronde handvaten, ronde loop (of in ieder geval ronde randen) etcetera. Doe er wat moeite voor. Overigens horen losse renders thuis in het Picture post and commentary topic.

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_1487413
Ehm.. Dit is gewoon een figuurtje overtrekken en vervolgens pullen naar een 3d-model. Dat kan iedereen, zo kan ik ook wel een BMW modelen in een paar minuten. Probeer alles rond te maken: ronde handvaten, ronde loop (of in ieder geval ronde randen) etcetera. Doe er wat moeite voor. Overigens horen losse renders thuis in het Picture post and commentary topic.

Ga je ook iets doen met mijn kritiek? Op z'n minst een antwoord is wel zo fatsoenlijk.

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1487427
Ehm.. Dit is gewoon een figuurtje overtrekken en vervolgens pullen naar een 3d-model. Dat kan iedereen, zo kan ik ook wel een BMW modelen in een paar minuten. Probeer alles rond te maken: ronde handvaten, ronde loop (of in ieder geval ronde randen) etcetera. Doe er wat moeite voor. Overigens horen losse renders thuis in het Picture post and commentary topic.

Ga je ook iets doen met mijn kritiek? Op z'n minst een antwoord is wel zo fatsoenlijk.

Tuurlijk, bedankt voor de kritiek :tu:

Ik snap alleen niet wat je bedoelt met ronde handvaten :?

Graag uitleg ^_^

Bewerkt: door N.W.A.

Geplaatst:
comment_1487532
Ehm.. Dit is gewoon een figuurtje overtrekken en vervolgens pullen naar een 3d-model. Dat kan iedereen, zo kan ik ook wel een BMW modelen in een paar minuten. Probeer alles rond te maken: ronde handvaten, ronde loop (of in ieder geval ronde randen) etcetera. Doe er wat moeite voor. Overigens horen losse renders thuis in het Picture post and commentary topic.

Teach me. Mij lukt het niet eens om een EVO 6 te maken van plaatjes.

Geplaatst:
comment_1487584

Je gaat me toch niet vertellen dat je geen verschil ziet tussen dit:

desert_eagle_0000.jpg

En jouw model:

zk5xle.jpg

?

Jouw model is een blok. Een plaatje importeren in SketchUp, de randen overtrekken en het geheel uittrekken tot een '3dmodel'. Een gat erin maakt 't model niet mooier ofzo.. Vergelijk bovenstaande afbeeldingen en je snapt wat ik bedoel. Normaals: losse renders horen in het Post picture & commentary topic thuis.

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1487598
Je gaat me toch niet vertellen dat je geen verschil ziet tussen dit:

desert_eagle_0000.jpg

En jouw model:

zk5xle.jpg

?

Jouw model is een blok. Een plaatje importeren in SketchUp, de randen overtrekken en het geheel uittrekken tot een '3dmodel'. Een gat erin maakt 't model niet mooier ofzo.. Vergelijk bovenstaande afbeeldingen en je snapt wat ik bedoel. Normaals: losse renders horen in het Post picture & commentary topic thuis.

Maar ik ben toch nog niet klaar dus hij word nog veel beter natuurlijk! Bijvoorbeeld het handvat ga ik veel gedetaileerder (spel ik het goed? :puh:) maken ^_^

Geplaatst:
comment_1487631

Gedetailleerder met dubbel "L" :clown: . Succes met je model. Kijk of je de volgende keer de plaatjes in je quote kunt vervangen door links (gewoon de [/img] tags weghalen); dat scheelt namelijk laadtijd van de pagina.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1487639
Gedetailleerder met dubbel "L" :clown: . Succes met je model. Kijk of je de volgende keer de plaatjes in je quote kunt vervangen door links (gewoon de [/img] tags weghalen); dat scheelt namelijk laadtijd van de pagina.

Dank u wel :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.