Geplaatst: 17 september 200915 jaren comment_1486999 Hier mijn Desert Eagle: Hij is nog niet helemaal af, maar ik wil graag weten wat jullie er tot nu toe van vinden. Ik vind zelf dat het tot nu toe wel goed gelukt is. - N.W.A. Bewerkt: 18 september 200915 jaren door N.W.A.
Geplaatst: 17 september 200915 jaren comment_1487105 Allereerst: hoe heb je het gemaakt? Heb je gebruik gemaakt van een afbeelding? Zo ja, dan vind ik dit net een tikje te simpel. Je importeert een afbeelding, trekt lijntjes en curves en zorgt dat het een vlak wordt, dan push/pull je het en zet je er een gouden paint op.. Als je dit uit de losse hand hebt gedaan vind ik het best goed. Voor de rest: maak de details af, zorg dat je met wat meer diepte werkt in plaats van twee platte kanten. Dan zal het er zeker nog beter uitzien.
Geplaatst: 17 september 200915 jaren comment_1487125 Het begin is nog wel goed, maar wat senneken al zegt: maak de details af en eventueel een ECHTE gouden kleur. Bewerkt: 17 september 200915 jaren door GTA-TOM
Geplaatst: 17 september 200915 jaren comment_1487148 Ehm.. Dit is gewoon een figuurtje overtrekken en vervolgens pullen naar een 3d-model. Dat kan iedereen, zo kan ik ook wel een BMW modelen in een paar minuten. Probeer alles rond te maken: ronde handvaten, ronde loop (of in ieder geval ronde randen) etcetera. Doe er wat moeite voor. Overigens horen losse renders thuis in het Picture post and commentary topic. Bewerkt: 17 september 200915 jaren door Puma
Geplaatst: 18 september 200915 jaren Auteur comment_1487379 ...en nu zit er ook een loop in. Bewerkt: 18 september 200915 jaren door N.W.A.
Geplaatst: 18 september 200915 jaren comment_1487413 Ehm.. Dit is gewoon een figuurtje overtrekken en vervolgens pullen naar een 3d-model. Dat kan iedereen, zo kan ik ook wel een BMW modelen in een paar minuten. Probeer alles rond te maken: ronde handvaten, ronde loop (of in ieder geval ronde randen) etcetera. Doe er wat moeite voor. Overigens horen losse renders thuis in het Picture post and commentary topic. Ga je ook iets doen met mijn kritiek? Op z'n minst een antwoord is wel zo fatsoenlijk. Bewerkt: 18 september 200915 jaren door Puma
Geplaatst: 18 september 200915 jaren Auteur comment_1487427 Ehm.. Dit is gewoon een figuurtje overtrekken en vervolgens pullen naar een 3d-model. Dat kan iedereen, zo kan ik ook wel een BMW modelen in een paar minuten. Probeer alles rond te maken: ronde handvaten, ronde loop (of in ieder geval ronde randen) etcetera. Doe er wat moeite voor. Overigens horen losse renders thuis in het Picture post and commentary topic. Ga je ook iets doen met mijn kritiek? Op z'n minst een antwoord is wel zo fatsoenlijk. Tuurlijk, bedankt voor de kritiek Ik snap alleen niet wat je bedoelt met ronde handvaten Graag uitleg Bewerkt: 18 september 200915 jaren door N.W.A.
Geplaatst: 18 september 200915 jaren comment_1487504 De kolf. Maar de loop steekt er altijd nog een stukje uit. voor de rest is het een mooi modelletje.
Geplaatst: 18 september 200915 jaren Auteur comment_1487511 De kolf. Maar de loop steekt er altijd nog een stukje uit. voor de rest is het een mooi modelletje. Dank u wel
Geplaatst: 18 september 200915 jaren comment_1487532 Ehm.. Dit is gewoon een figuurtje overtrekken en vervolgens pullen naar een 3d-model. Dat kan iedereen, zo kan ik ook wel een BMW modelen in een paar minuten. Probeer alles rond te maken: ronde handvaten, ronde loop (of in ieder geval ronde randen) etcetera. Doe er wat moeite voor. Overigens horen losse renders thuis in het Picture post and commentary topic. Teach me. Mij lukt het niet eens om een EVO 6 te maken van plaatjes.
Geplaatst: 18 september 200915 jaren comment_1487581 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=103317
Geplaatst: 18 september 200915 jaren comment_1487584 Je gaat me toch niet vertellen dat je geen verschil ziet tussen dit: En jouw model: ? Jouw model is een blok. Een plaatje importeren in SketchUp, de randen overtrekken en het geheel uittrekken tot een '3dmodel'. Een gat erin maakt 't model niet mooier ofzo.. Vergelijk bovenstaande afbeeldingen en je snapt wat ik bedoel. Normaals: losse renders horen in het Post picture & commentary topic thuis. Bewerkt: 18 september 200915 jaren door Puma
Geplaatst: 18 september 200915 jaren Auteur comment_1487598 Je gaat me toch niet vertellen dat je geen verschil ziet tussen dit: En jouw model: ? Jouw model is een blok. Een plaatje importeren in SketchUp, de randen overtrekken en het geheel uittrekken tot een '3dmodel'. Een gat erin maakt 't model niet mooier ofzo.. Vergelijk bovenstaande afbeeldingen en je snapt wat ik bedoel. Normaals: losse renders horen in het Post picture & commentary topic thuis. Maar ik ben toch nog niet klaar dus hij word nog veel beter natuurlijk! Bijvoorbeeld het handvat ga ik veel gedetaileerder (spel ik het goed? ) maken
Geplaatst: 18 september 200915 jaren comment_1487631 Gedetailleerder met dubbel "L" . Succes met je model. Kijk of je de volgende keer de plaatjes in je quote kunt vervangen door links (gewoon de [/img] tags weghalen); dat scheelt namelijk laadtijd van de pagina.
Geplaatst: 18 september 200915 jaren Auteur comment_1487639 Gedetailleerder met dubbel "L" . Succes met je model. Kijk of je de volgende keer de plaatjes in je quote kunt vervangen door links (gewoon de [/img] tags weghalen); dat scheelt namelijk laadtijd van de pagina. Dank u wel
Hier mijn Desert Eagle:
Hij is nog niet helemaal af, maar ik wil graag weten wat jullie er tot nu toe van vinden.
Ik vind zelf dat het tot nu toe wel goed gelukt is.
- N.W.A.
Bewerkt: door N.W.A.