September 18, 200916 yr Elke keer als ik een voertuig mod installeer dan stopt het geluid van het spel en van het voertuig, ik hoor dan alleen mensen praten enzo , is dit te herstellen of nieT , DiScObAl
September 18, 200916 yr Hoor je dan hele hoge piepstemmetjes als je bijvoorbeeld de deur open en dicht doet? Dit heb ik ook soms, ik heb geen idee wat 't probleem zou kunnen zijn. Misschien moet je 't bij San Andreas technische problemen vragen.
September 18, 200916 yr Author Hoor je dan hele hoge piepstemmetjes als je bijvoorbeeld de deur open en dicht doet? Dit heb ik ook soms, ik heb geen idee wat 't probleem zou kunnen zijn. Misschien moet je 't bij San Andreas technische problemen vragen. ik hoor geen hoge piepstemmetjes, maar wel een keer gewoon in het spel hoge tonen
September 19, 200916 yr Author Ik hoor geen hoge tonen meer iemand nog die weet wat het is? Edited September 19, 200916 yr by DiscoBal
September 19, 200916 yr Author Ik hoor geen hoge tonen meer iemand nog die weet wat het is? oh klote , ik heb dubbelgepost , hoe gaat hij weg
Elke keer als ik een voertuig mod installeer dan stopt het geluid van het spel en van het voertuig, ik hoor dan alleen mensen praten enzo
, is dit te herstellen of nieT 
, DiScObAl