Geplaatst: 18 september 200915 jaren comment_1487804 Zoals sommigen van julie weten komt Halo 3 ODST deze dinsdag uit. Wat verwachten julie van deze game en ben je van plan om het te kopen? Ik heb het al gereserveerd bij Free Record Shop omdat je dan met Sgt. Johnson kan spelen in Firefight. Wat info over Halo 3 ODST Halo 3 ODST Ontwikkelaar: Bungie Uitgever: Microsoft Genre: FPS Platform: Xbox 360 Aantal spelers: 2 Local, 4 Xbox Live/System Link Release: 22.09.2009 Demo: Nee Site met informatie over Halo 3 ODST (het is wel in het Engels): http://halo.wikia.com/wiki/Halo_3:_ODST Bewerkt: 18 september 200915 jaren door Vercetti24
Geplaatst: 18 september 200915 jaren comment_1487807 Verplicht lijstje van visser. *Naam Spel*Ontwikkelaar Uitgever Genre Platforms Aantal spelers Release Demo *Eventueel een filmpje van game of screenshot van cover* (niet verplicht) Ik denk dat ik ODST wel zal nemen ziet er wel gaaf uit. Bewerkt: 18 september 200915 jaren door Honkbal95[NL]
Geplaatst: 18 september 200915 jaren Auteur comment_1487828 Ik heb het aangepast. Ik was het lijstje helemaal vergeten. In Frankrijk zitten ze al ODST te spelen, want sommige winkels verkochten ODST voor de realase (die krijgen een flinke boete van Microsoft).
Geplaatst: 18 september 200915 jaren comment_1487923 Ik heb het aangepast. Ik was het lijstje helemaal vergeten. In Frankrijk zitten ze al ODST te spelen, want sommige winkels verkochten ODST voor de realase (die krijgen een flinke boete van Microsoft). Niet om flauw te doen, maar ik kreeg vandaag een email van Xboxhome dat ze het spel opgestuurd hebben. En ik het dus morgen kan verwachten in mijn brievenbus. Spelers: 2 Local, 4 Xbox Live/System Link. Bewerkt: 18 september 200915 jaren door Follow
Geplaatst: 18 september 200915 jaren Auteur comment_1487925 Ik heb het aangepast. Ik was het lijstje helemaal vergeten. In Frankrijk zitten ze al ODST te spelen, want sommige winkels verkochten ODST voor de realase (die krijgen een flinke boete van Microsoft). Niet om flauw te doen, maar ik kreeg vandaag een email van Xboxhome dat ze het spel opgestuurd hebben. En ik het dus morgen kan verwachten in mijn brievenbus. Spelers: 2 Local, 4 Xbox Live/System Link. Nou dan heb je geluk, want je mag de game niet verkopen tot 22.09. Ik moet wachten tot de realase, maar ja dat zijn toch noch paar dagjes, ik overleef het wel. PS: Bedankt voor de spelers info. Bewerkt: 18 september 200915 jaren door Vercetti24
Geplaatst: 18 september 200915 jaren comment_1487934 Ik heb het aangepast. Ik was het lijstje helemaal vergeten. In Frankrijk zitten ze al ODST te spelen, want sommige winkels verkochten ODST voor de realase (die krijgen een flinke boete van Microsoft). Niet om flauw te doen, maar ik kreeg vandaag een email van Xboxhome dat ze het spel opgestuurd hebben. En ik het dus morgen kan verwachten in mijn brievenbus. Spelers: 2 Local, 4 Xbox Live/System Link. Nou dan heb je geluk, want je mag de game niet verkopen tot 22.09. Ik moet wachten tot de realase, maar ja dat zijn toch noch paar dagjes, ik overleef het wel. PS: Bedankt voor de spelers info. Heb inderdaad geluk, maar kon alsnog wel wachten. Toch wel fijn eigenlijk, ik verveel me al dood met het gips om mijn voet. @Hieronder: Zie het profielreactie bij jou. Bewerkt: 18 september 200915 jaren door Follow
Geplaatst: 18 september 200915 jaren Auteur comment_1487943 Wat is er dan gebeurd, als ik het vragen mag?
Geplaatst: 19 september 200915 jaren comment_1487990 ik verwacht helemaal niks meer ik heb het spel al uitgespeeld op legendary en firefight op legendary is gewoon moeilijk
Geplaatst: 19 september 200915 jaren Auteur comment_1487992 ik verwacht helemaal niks meer ik heb het spel al uitgespeeld op legendary en firefight op legendary is gewoon moeilijk Ben ik de enige die het spel niet heeft? Edit: Speel jij het offline? Want er staat niet bij op Bungie.net dat jij het gespeeld heb? Bewerkt: 19 september 200915 jaren door Vercetti24
Geplaatst: 19 september 200915 jaren comment_1487998 ik verwacht helemaal niks meer ik heb het spel al uitgespeeld op legendary en firefight op legendary is gewoon moeilijk Ben ik de enige die het spel niet heeft? Edit: Speel jij het offline? Want er staat niet bij op Bungie.net dat jij het gespeeld heb? jha anders word hij misschien gebant en btw ik heb het niet ik heb het gespeeld en uitgespeeld bij me neef Bewerkt: 19 september 200915 jaren door stefan321
Geplaatst: 19 september 200915 jaren Auteur comment_1488221 ik verwacht helemaal niks meer ik heb het spel al uitgespeeld op legendary en firefight op legendary is gewoon moeilijk Ben ik de enige die het spel niet heeft? Edit: Speel jij het offline? Want er staat niet bij op Bungie.net dat jij het gespeeld heb? jha anders word hij misschien gebant en btw ik heb het niet ik heb het gespeeld en uitgespeeld bij me neef Je wordt niet gebant als je de legale versie hebt. Alleen winkels die het eerder verkopen en mensen met ilegalen versie worden gestrafd.
Geplaatst: 19 september 200915 jaren comment_1488241 ik verwacht helemaal niks meer ik heb het spel al uitgespeeld op legendary en firefight op legendary is gewoon moeilijk Ben ik de enige die het spel niet heeft? Edit: Speel jij het offline? Want er staat niet bij op Bungie.net dat jij het gespeeld heb? jha anders word hij misschien gebant en btw ik heb het niet ik heb het gespeeld en uitgespeeld bij me neef Je wordt niet gebant als je de legale versie hebt. Alleen winkels die het eerder verkopen en mensen met ilegalen versie worden gestrafd. Inderdaad, en ben het nu trouwens aan het spelen.
Geplaatst: 19 september 200915 jaren Auteur comment_1488247 ik verwacht helemaal niks meer ik heb het spel al uitgespeeld op legendary en firefight op legendary is gewoon moeilijk Ben ik de enige die het spel niet heeft? Edit: Speel jij het offline? Want er staat niet bij op Bungie.net dat jij het gespeeld heb? jha anders word hij misschien gebant en btw ik heb het niet ik heb het gespeeld en uitgespeeld bij me neef Je wordt niet gebant als je de legale versie hebt. Alleen winkels die het eerder verkopen en mensen met ilegalen versie worden gestrafd. Inderdaad, en ben het nu trouwens aan het spelen. Veel plezier ermee. Wat is er eigenlijk toch aan de hand met ODST, veel mensen krijgen hem eerder dan het hoort?
Geplaatst: 20 september 200915 jaren comment_1489678 ik verwacht helemaal niks meer ik heb het spel al uitgespeeld op legendary en firefight op legendary is gewoon moeilijk Ben ik de enige die het spel niet heeft? Edit: Speel jij het offline? Want er staat niet bij op Bungie.net dat jij het gespeeld heb? jha anders word hij misschien gebant en btw ik heb het niet ik heb het gespeeld en uitgespeeld bij me neef Je wordt niet gebant als je de legale versie hebt. Alleen winkels die het eerder verkopen en mensen met ilegalen versie worden gestrafd. Inderdaad, en ben het nu trouwens aan het spelen. Veel plezier ermee. Wat is er eigenlijk toch aan de hand met ODST, veel mensen krijgen hem eerder dan het hoort? is de franse versie illigaal??
Geplaatst: 21 september 200915 jaren Auteur comment_1490265 Nee, het is gewoon een normale versie van ODST. Ik had het over mensen die hem van het internet hadden gedownload en nog niet geband zijn.
Geplaatst: 23 september 200915 jaren comment_1491377 Ik zie dat enkele het spel al hebben gespeeld en ik ben hem van plan hem waarschijnlijk vanavond hem te gaan kopen. Raden jullie deze game aan?
Zoals sommigen van julie weten komt Halo 3 ODST deze dinsdag uit. Wat verwachten julie van deze game en ben je van plan om het te kopen? Ik heb het al gereserveerd bij Free Record Shop omdat je dan met Sgt. Johnson kan spelen in Firefight.
Wat info over Halo 3 ODST
Halo 3 ODST
Ontwikkelaar: Bungie
Uitgever: Microsoft
Genre: FPS
Platform: Xbox 360
Aantal spelers: 2 Local, 4 Xbox Live/System Link
Release: 22.09.2009
Demo: Nee
Site met informatie over Halo 3 ODST (het is wel in het Engels): http://halo.wikia.com/wiki/Halo_3:_ODST
Bewerkt: door Vercetti24