Jump to content
Geplaatst:
comment_1487915

BusJobs V2

By Crusher!!

Info:

Ik heb een BusJob Script gemaakt,

Met verschillende checkpoints, en willekeurige plaatsing ervan.

de commands zijn: /StopJob, /Jobs, /JobHelp, /BusJob.

Je moet zonder beschadigingen je opdrachten uit voeren, zodra je schade krijgt zal je job worden beeindigd.

als je dit niet wilt , moet je de onderstaan de lijn weghalen:

#define Use_Job_Vehicle_Damage

Screenshot:

sa-mp-013.png

Videos:

141f92-4.jpg

Video link2

Download:

v1 - Pastebin

v2 - BusJobs.pwn ( Eigen server )

v2 - BusJobs.amx ( Eigen server )

Bewerkt: door Crusher!!

Featured Replies

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_1593276

Hey,

Goed script, ziet er ook leuk uit. Het zou alleen nog iets beter zijn als je alleen een vaste route mocht rijden, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Anders kan je van alle kanten aankomen met de bus, en dat is niet zo realistisch.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1593826

Hey,

Goed script, ziet er ook leuk uit. Het zou alleen nog iets beter zijn als je alleen een vaste route mocht rijden, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Anders kan je van alle kanten aankomen met de bus, en dat is niet zo realistisch.

hhm, ja, maar ik vond het zo wel geinig
Geplaatst:
comment_1593867

Hey,

Zeker, hij is heel goed zo...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1595029

Hey,

Zeker, hij is heel goed zo...

bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.