Geplaatst: 18 september 200915 jaren comment_1487915 BusJobs V2 By Crusher!! Info: Ik heb een BusJob Script gemaakt, Met verschillende checkpoints, en willekeurige plaatsing ervan. de commands zijn: /StopJob, /Jobs, /JobHelp, /BusJob. Je moet zonder beschadigingen je opdrachten uit voeren, zodra je schade krijgt zal je job worden beeindigd. als je dit niet wilt , moet je de onderstaan de lijn weghalen: #define Use_Job_Vehicle_Damage Screenshot: Videos: Video link2 Download: v1 - Pastebin v2 - BusJobs.pwn ( Eigen server ) v2 - BusJobs.amx ( Eigen server ) Bewerkt: 6 oktober 200915 jaren door Crusher!!
Geplaatst: 11 oktober 200915 jaren comment_1505893 Eyy vet man crusher , Thanks he ! die ga ik zeker gebruiken
Geplaatst: 11 oktober 200915 jaren Auteur comment_1505939 Eyy vet man crusher ,Thanks he ! die ga ik zeker gebruiken Oke.. onthoud wel als je zelf al checkpoints gebruikt kan je fouten krijgen
Geplaatst: 20 februari 201015 jaren comment_1593276 Hey, Goed script, ziet er ook leuk uit. Het zou alleen nog iets beter zijn als je alleen een vaste route mocht rijden, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Anders kan je van alle kanten aankomen met de bus, en dat is niet zo realistisch.
Geplaatst: 21 februari 201015 jaren Auteur comment_1593826 Hey, Goed script, ziet er ook leuk uit. Het zou alleen nog iets beter zijn als je alleen een vaste route mocht rijden, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Anders kan je van alle kanten aankomen met de bus, en dat is niet zo realistisch. hhm, ja, maar ik vond het zo wel geinig
Geplaatst: 21 februari 201015 jaren comment_1593867 Hey, Goed script, ziet er ook leuk uit. Het zou alleen nog iets beter zijn als je alleen een vaste route mocht rijden, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Anders kan je van alle kanten aankomen met de bus, en dat is niet zo realistisch. hhm, ja, maar ik vond het zo wel geinig Zeker, hij is heel goed zo...
Geplaatst: 23 februari 201015 jaren Auteur comment_1595029 Hey, Goed script, ziet er ook leuk uit. Het zou alleen nog iets beter zijn als je alleen een vaste route mocht rijden, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Anders kan je van alle kanten aankomen met de bus, en dat is niet zo realistisch. hhm, ja, maar ik vond het zo wel geinig Zeker, hij is heel goed zo... bedankt!
BusJobs V2
By Crusher!!
Info:
Ik heb een BusJob Script gemaakt,
Met verschillende checkpoints, en willekeurige plaatsing ervan.
de commands zijn: /StopJob, /Jobs, /JobHelp, /BusJob.
Je moet zonder beschadigingen je opdrachten uit voeren, zodra je schade krijgt zal je job worden beeindigd.
als je dit niet wilt , moet je de onderstaan de lijn weghalen:
Screenshot:
Videos:
Video link2
Download:
v1 - Pastebin
v2 - BusJobs.pwn ( Eigen server )
v2 - BusJobs.amx ( Eigen server )
Bewerkt: door Crusher!!