Geplaatst: 18 september 200915 jaren comment_1487944 Weakness Produced by:tijdelijke header Genre tijdelijke header Wij hebben gekozen voor actie, om 2 redenen. A. Het kwam eruit met de meeste stemmen. B. Dit leek ons het leukste en makkelijkste genre! We hopen dat jullie het hier mee eens zijn! Script tijdelijke header Script is nog in aanbouw en zullen jullie later meer over horen! Trailers, films & Dergelijke tijdelijke header De trailers worden zojuist upgeload, even geduld en dan kunnen jullie ze zien! Tot slot! tijdelijke header Jullie mogen hier meedenken over het script, jullie ideeën laten vloeien en natuurlijk commentaar geven over het gemaakte proces! Mvg, Arctic Atom Productions! Bewerkt: 19 september 200915 jaren door CorrectHost
Geplaatst: 19 september 200915 jaren comment_1488274 En over wat moet dit eig gaan? EDIT: @ Hieronder, Ze hebben toch zelf vast al een idee waar ze het over willen hebben? Als wij nu allemaal gaan zeggen dat ze een pr0n movie moeten maken zullen ze dat wss toch ook niet doen? Bewerkt: 19 september 200915 jaren door Djmaddox
Geplaatst: 19 september 200915 jaren comment_1488277 En over wat moet dit eig gaan? "Jullie mogen hier meedenken over het script, jullie ideeën laten vloeien en natuurlijk commentaar geven over het gemaakte proces!"
Geplaatst: 19 september 200915 jaren comment_1488470 Ze hebben toch zelf vast al een idee waar ze het over willen hebben? Als wij nu allemaal gaan zeggen dat ze een pr0n movie moeten maken zullen ze dat wss toch ook niet doen? Veel commentaar voor iemand die het eerste bericht nog niet gelezen heeft...
Geplaatst: 19 september 200915 jaren Auteur comment_1488987 We hebben nu een trailer en een vaste intro voor onze "productions". Het uploaden op YT duurt erg lang, waarschijnlijk zien jullie het morgen! Mvg, AAP Crew.
Geplaatst: 20 september 200915 jaren comment_1489284 Vet! Ik vind de afkorting AAP alleen een beetje lullig.
Geplaatst: 20 september 200915 jaren comment_1489760 Ja idd, die afkorting is wel een beetje lullig. Maar dat is gewoon de afkorting
Geplaatst: 22 september 200915 jaren Auteur comment_1490534 You Tube doet moeilijk met het uploaden van onze vids. We proberen het nu via Dailymotion.
Geplaatst: 24 september 200915 jaren comment_1492213 Is hij al up geload of is hij daar ook te groot voor?
Geplaatst: 24 september 200915 jaren Auteur comment_1492520 DM doet ook moeilijk. Iemand nog iets, we moeten die filmpjes online krijgen!
Geplaatst: 24 september 200915 jaren comment_1492523 DM doet ook moeilijk.Iemand nog iets, we moeten die filmpjes online krijgen! Wat is je video bestandstype en je internet upload snelheid?
Geplaatst: 24 september 200915 jaren comment_1492602 Mijn snelheid is: Miss gaat het dan wat makkelijker als we hem bij mij uploaden ofzo?
Geplaatst: 25 september 200915 jaren comment_1492718 Voor een goeie Upload snelheid heb je 5 mb nodig. Dus ik denk niet dat jullie makkelijk filmpjes kunnen uploaden
Geplaatst: 25 september 200915 jaren Auteur comment_1492810 Voor een goeie Upload snelheid heb je 5 mb nodig. Dus ik denk niet dat jullie makkelijk filmpjes kunnen uploaden Ik heb normaal kabel maar dit is op de laptop en heb nu even geen pc, waarschijnlijk is hij daar sneller op.
Weakness
Produced by:
tijdelijke header
Genre
tijdelijke header
Wij hebben gekozen voor actie, om 2 redenen.
A. Het kwam eruit met de meeste stemmen.
B. Dit leek ons het leukste en makkelijkste genre!
We hopen dat jullie het hier mee eens zijn!
Script
tijdelijke header
Script is nog in aanbouw en zullen jullie later meer over horen!
Trailers, films & Dergelijke
tijdelijke header
De trailers worden zojuist upgeload, even geduld en dan kunnen jullie ze zien!
Tot slot!
tijdelijke header
Jullie mogen hier meedenken over het script, jullie ideeën laten vloeien en natuurlijk commentaar geven over het gemaakte proces!
Mvg,
Arctic Atom Productions!
Bewerkt: door CorrectHost