Geplaatst: 19 september 200915 jaren comment_1488115 Ik heb ff een PC geleend van mijn zus die is net een half jaar oud ik wacht namelijk op mijn nieuwe. Maar nu zegt ie dat wanneer ik hem opstart ik:: reboot and select proper boot device. Wat is dit?
Geplaatst: 19 september 200915 jaren Auteur comment_1488253 Maar hoe kom ik dan gewoon weer aan windows want dit is echt rot. trouwens ik voelde wel activiteit in de gewone hdd toen ik de computer aanzette. Is dat een goed teken? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerkknop.<<<
Geplaatst: 19 september 200915 jaren comment_1488263 waarop wou jij windows dan gaan installeren? je hebt een cdtje nodig wil je het installeren, daarom zei ik ook van ubuntu, dan kun je checken of de harde schijf kapot is en het besturingssysteem als back up gebruiken.
Geplaatst: 19 september 200915 jaren Auteur comment_1488265 Huhum ik heb er nog een van Windows XP. Of kan ik de hdd in de external case stoppen en op een andere pc testen of hij hier word herkent? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerkknop.<<<
Ik heb ff een PC geleend van mijn zus die is net een half jaar oud ik wacht namelijk op mijn nieuwe. Maar nu zegt ie dat wanneer ik hem opstart ik:: reboot and select proper boot device. Wat is dit?