Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1488483

Een Manana zal je in San Fierro kunnen tegenkomen, vooral in het Oostelijke gedeelte tegen de Airport en Basin,

ook zou je hem kunnen vinden aan Come-A-Lot, maar dit komt niet zo vaak voor ;) .

Geplaatst:
comment_1488493
Sorry, ook de Bavura. De Manana ook nog steeds. :Y

Bravura zal je ook in San Fierro vinden maar dan meer naar het middel, Doherty Kings en Garcia,

mogelijk om ze tegen te komen in Los Santos maar niet zo vaak en eerder rond Pershing Square ;) .

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1488504
Sorry, ook de Bavura. De Manana ook nog steeds. :Y

Bravura zal je ook in San Fierro vinden maar dan meer naar het middel, Doherty Kings en Garcia,

mogelijk om ze tegen te komen in Los Santos maar niet zo vaak en eerder rond Pershing Square ;) .

Ik heb de Manana al gevonden en ik dank dat de Bavura ook gauw in mijn garage staat! Echt bedankt!

^_^

Oja, en de Esperanto.. (Ik word vergeet8ig) :schater:

Bewerkt: door Houstyn
Dubbelposts samengevoegd, gebruik de Bewerk-knop onder je bericht om je bericht te veranderen

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1491364
Een Manana kan je nog in dit missie in SA zien. Je moet wel die gast achtervolgen met OG Loc samen. Dan kom je op een gegeven moment hier, maar je moet wel OP de snelweg zijn

Ja Oké maar ik had al gezegd dat ik de Manana al heb. Ik zoek nu de Esperanto :duh:

Als je weet waar die is, graag! ^_^

Geplaatst:
comment_1491369
Ja Oké maar ik had al gezegd dat ik de Manana al heb. Ik zoek nu de Esperanto :duh:

Als je weet waar die is, graag! ^_^

Rond Unity Station zou je er soms wel wat moeten tegenkomen, ook meer naar het Noorden rond Glen Park ;) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.