Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

afspeelijst programma nodig

ben ik weer is

aangezien de meesten wel weten heb ik een ipod ik ga maandag naar praag en moet dus wel even wat muziek hebben het leek me is leuk om afspeelijsten te hebben die ik zelf niet gemaakt heb dus ik dacht

Itunes en dan genius laat dat rot ding geen connection kunnen vinden met itunes store (toch is het er)

heb ik weer een nieuw programma nodig die even voor mij een leuk afspeellijstje maakt

Featured Replies

ben ik weer is

aangezien de meesten wel weten heb ik een ipod ik ga maandag naar praag en moet dus wel even wat muziek hebben het leek me is leuk om afspeelijsten te hebben die ik zelf niet gemaakt heb dus ik dacht

Itunes en dan genius laat dat rot ding geen connection kunnen vinden met itunes store (toch is het er)

heb ik weer een nieuw programma nodig die even voor mij een leuk afspeellijstje maakt

Wat voor ipod heb je?

als je een ipod touch hebt, raar ik je de last.fm app aan in de appstore.

Je voert een artiest in, en hij speelt gratis liedjes af van dezelfde stijl via een internet stream, dus zo leer je ook nieuwe liedjes kennen.

• Author
ben ik weer is

Wat voor ipod heb je?

als je een ipod touch hebt, raar ik je de last.fm app aan in de appstore.

Je voert een artiest in, en hij speelt gratis liedjes af van dezelfde stijl via een internet stream, dus zo leer je ook nieuwe liedjes kennen.

en als je geen internet heb ^^