Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152593 Als je de missie ( ik weet niet welk meer) met die zwarte bus bij die oude man dat je wapens moet jatten hebt gehaald dan Staat er dat je de S' nachts altijd huize kan inbreken met die Bus maar mijn vraag is <_< WAAR KAN IK DIE BUS VINDE <_< Alvast bedankt voor de hulp PS. EEN ZWARTE BUS! Bedankt..
Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152597 Ik neem aan dat je in Los Santos bent? De gym daar in de buurt, daar vlakbij staat hij ergens in een tuin een zwart busje. Ik edit: wel een foto. Dat gele puntje is de gym en dat rode puntje is de plek van de auto. Edit: Wat je allemaal kan jatten tja.. een hond nee hoor geintje je kan een tv jatten een radio volgens mij magnetron kan ook best wel ik breek niet zo vaak in. Bewerkt: 10 juni 200519 jaren door Levi_16
Geplaatst: 10 juni 200519 jaren Auteur comment_152600 ik zit in los santos ( uitgespeeld) Alvast bedankt ? maar wat kan je allemaal jatte?
Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152601 Als je in die bus zit komen er geloof ik allemaal gele pijlen voor de huizen waar je in kan breken....
Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152605 Als je in die bus zit komen er geloof ik allemaal gele pijlen voor de huizen waar je in kan breken.... Klopt. Dingen die je kan jatten zijn bijvoorbeeld TV's, stereotorens ed. Op http://faq.gtasanandreas.nl had je ook de locatie van het inbreekbusje kunnen vinden. Daar staat ook waar het busje te vinden is in SF en LV.
Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152607 http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...=boxville_black
Geplaatst: 16 juni 200519 jaren comment_156877 Als je in die bus zit komen er geloof ik allemaal gele pijlen voor de huizen waar je in kan breken.... die kan ik niet meer vinden ik heb het al twee keer gedaan en dat ging goed maar nu kan ik die pijltjes niet meer vinden ook niet op die plek waar ik eerst was snap er niks van :huh:
Geplaatst: 16 juni 200519 jaren comment_156881 Vaak zijn die pijlen bij achterbuurtjes, kleinere huizen gewoon even goed rondrijden en dan kom je ze vanzelf tegen. Vlakbij Cj een beetje daar bij de stadion huisjes misschien?
Geplaatst: 16 juni 200519 jaren comment_156890 soms kan je na een paar keer ingebroken te hebben in hetzelfde huis niet meer naar dat huis, dan moet je even een andere vinden.... je had het antwoord ook kunnen vinden met de zoek-functie... er zijn hier al 5 topic over...
Geplaatst: 16 juni 200519 jaren comment_157017 Ik neem aan dat je in Los Santos bent?De gym daar in de buurt, daar vlakbij staat hij ergens in een tuin een zwart busje. Ik edit: wel een foto. Dat gele puntje is de gym en dat rode puntje is de plek van de auto. Edit: Wat je allemaal kan jatten tja.. een hond nee hoor geintje je kan een tv jatten een radio volgens mij magnetron kan ook best wel ik breek niet zo vaak in. Ja dat is wel lollig ik heb al vet veel meubels gejat. haha lollig die bus echt grappig
Als je de missie ( ik weet niet welk meer) met die zwarte bus bij die oude man dat je wapens moet jatten hebt gehaald dan Staat er dat je de S' nachts altijd huize kan inbreken met die Bus maar mijn vraag is <_< WAAR KAN IK DIE BUS VINDE <_<
Alvast bedankt voor de hulp
PS. EEN ZWARTE BUS!
Bedankt..