ik heb pas gta IV geherinstaleerd nadat ik met wat bestanden heb gerommeld.ik kon dit niet meer rechtzetten dus ik heb IV opnieuw geinstaleerd.maar voordat ik dat deed heb ik een backup gemaakt van wat gemodde wagens en nadat ik het spel opnieuw heb geinstaleerd heb ik die backup er weer tussen gezet maarnu als ik gta IV opstart dan geeft hij na een paar minuten een unrecofereble fault aan (ja ik weet niet hoe je het schrijft )en als ik via launch exe. hem opstart dan doet hij het tot ik naar start ga en hem save of laad en dan geeft hij er weer een! ik denk dus dat het door de gemodde wagens komt maar dat lijkt me aan de andere kant sterk aangezien de zelfde waslijst wagens het gewoon deed voordat ik IV herinstaleerde.
halo allemaal,
ik heb pas gta IV geherinstaleerd nadat ik met wat bestanden heb gerommeld.ik kon dit niet meer rechtzetten dus ik heb IV opnieuw geinstaleerd.maar voordat ik dat deed heb ik een backup gemaakt van wat gemodde wagens en nadat ik het spel opnieuw heb geinstaleerd heb ik die backup er weer tussen gezet
maarnu als ik gta IV opstart dan geeft hij na een paar minuten een unrecofereble fault aan
(ja ik weet niet hoe je het schrijft
)en als ik via launch exe. hem opstart dan doet hij het tot ik naar start ga en hem save of laad en dan geeft hij er weer een!
ik denk dus dat het door de gemodde wagens komt maar dat lijkt me aan de andere kant sterk aangezien de zelfde waslijst wagens het gewoon deed voordat ik IV herinstaleerde.
iemand een oplossing?
thegodfather91