Geplaatst: 20 september 200915 jaren comment_1489530 Ik heb een mod gemaakt (politiebus mercedes sprinter) van alle bmp's een txd gemaakt en de nl ambulance .DFF gebruikt, model is 't zelfde. start ik het spel op, zie ik hem nergens staan. Klopt dit??? Heb ook al een carspawn gebruikt, maar dan staat er niets. (ik heb nog geen handling.cfg, carcols.dat of vehicles.ide-veranderingen gemaakt.) geïnstalleerd met SAMI, dus alleen de copcarla.txd en dff zijn veranderd) WEET IEMAND RAAD??
Geplaatst: 28 september 200915 jaren comment_1495236 Ik heb een mod gemaakt (politiebus mercedes sprinter) van alle bmp's een txd gemaakt en de nl ambulance .DFF gebruikt, model is 't zelfde. start ik het spel op, zie ik hem nergens staan. Klopt dit??? Heb ook al een carspawn gebruikt, maar dan staat er niets. (ik heb nog geen handling.cfg, carcols.dat of vehicles.ide-veranderingen gemaakt.) geïnstalleerd met SAMI, dus alleen de copcarla.txd en dff zijn veranderd) WEET IEMAND RAAD?? eerlijk gezegt als je met sami installeerd en je hebt deze lijnen in de readme staan dan is het volgens mij wel veranderd!
Geplaatst: 30 september 200915 jaren Auteur comment_1496579 Ik heb een mod gemaakt (politiebus mercedes sprinter) van alle bmp's een txd gemaakt en de nl ambulance .DFF gebruikt, model is 't zelfde. start ik het spel op, zie ik hem nergens staan. Klopt dit??? Heb ook al een carspawn gebruikt, maar dan staat er niets. (ik heb nog geen handling.cfg, carcols.dat of vehicles.ide-veranderingen gemaakt.) geïnstalleerd met SAMI, dus alleen de copcarla.txd en dff zijn veranderd) WEET IEMAND RAAD?? eerlijk gezegt als je met sami installeerd en je hebt deze lijnen in de readme staan dan is het volgens mij wel veranderd! Nee, ik had er geen readme bij.
Geplaatst: 30 september 200915 jaren comment_1496586 Met wat heb je het vervangen ? Het kan zijn dat als je het met een ziekenwagenhebt vervangen , je eerst iemand moet vermoorden , en dan wachten tot er een ziekenwagen komt . Of later eens terugkeren naar de plek waar hij normaal moet staan .
Ik heb een mod gemaakt (politiebus mercedes sprinter)
van alle bmp's een txd gemaakt en de nl ambulance .DFF gebruikt, model is 't zelfde.
start ik het spel op, zie ik hem nergens staan. Klopt dit???
Heb ook al een carspawn gebruikt, maar dan staat er niets.
(ik heb nog geen handling.cfg, carcols.dat of vehicles.ide-veranderingen gemaakt.)
geïnstalleerd met SAMI, dus alleen de copcarla.txd en dff zijn veranderd)
WEET IEMAND RAAD??