Geplaatst: 20 september 200915 jaren comment_1489541 Hey forummers. Ik ben aanstaande Vrijdag ballenjongen bij mijn favoriete club: Cambuur, In Leeuwarden ik ben via mijn club: Zeerobben (Harlingen) uitgekozen met een paar andere van Zeerobben. Stanley Menzo is de trainer van Cambuur, hij speelde in: Ajax en Psv paar jaar geleden als Keeper Zijn jullie wel eens ballenjongen/meisje geweest. Vertel in dit topic er alles over. MVG, rc. Bewerkt: 20 september 200915 jaren door Randomcharacter
Geplaatst: 3 december 200915 jaren comment_1543063 Wat zijn je werkzaamheden mbt het beroep 'ballenjongen'
Geplaatst: 4 december 200915 jaren comment_1543384 Het is toch juist leuk, kan je gratis een wedstrijd kijken naast het veld.
Geplaatst: 4 december 200915 jaren comment_1543471 Ik ben zelf nog nooit ballenjongen geweest, ja alleen een keer bij onze lokale club, die een oefenwedstrijdje speelde tegen Willem 2.. maar dat was saai.. Het lijkt me leuk om voor zo'n grote club ballenjongen te zijn, en dan de topwedstrijden.. Echt onwijs gaaf.. Alleen ik mag hier alleen maar hopen
Hey forummers.
Ik ben aanstaande Vrijdag ballenjongen bij mijn favoriete club: Cambuur, In Leeuwarden
ik ben via mijn club: Zeerobben (Harlingen) uitgekozen met een paar andere van Zeerobben.
Stanley Menzo is de trainer van Cambuur, hij speelde in: Ajax en Psv paar jaar geleden als Keeper
Zijn jullie wel eens ballenjongen/meisje geweest.
Vertel in dit topic er alles over.
MVG, rc.
Bewerkt: door Randomcharacter