Jump to content

GTA IV Fatale Fout D3D Error - Shader Modek 3.0 of hoger is nodig

Geplaatst:
comment_1489619

Hoi ik ben Glenn en ik heb zonet GTA IV gekocht en ik schuif hem in mijn PC ik installeer en alles maar als ik wil opstarten staat er GTA IV FATAL ERROR D3D - Shader Model 3.0 or higher is required kan iemand me alsjeblief helpen ik wil het zo graag spelen PS: Sorry voor nieuw topic te openen maar in de anderen heb ik niet de oplossing gevonden.

Groetjes,Glenn

Bewerkt: door Maansteen

• Reacties 48
  • Bezichtigingen 4.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1536877

Intel Pentium III is nog steeds te weinig. Intel Core 2 Duo @ 1.8ghz is minimum maar nog steeds niet aangeraden.

Kloksnelheid: 2493 MHz lijkt me alleen geen pentium 3 dus ik denk een foutje in het programma, weet je wat voor processor er in zit?. (probeer gta anders een niet op maximum te spelen. ik denk dat jouw pc dat gewoon niet aan kan.)

Bewerkt: door glum44f

Geplaatst:
comment_1536910

Intel Pentium III is nog steeds te weinig. Intel Core 2 Duo @ 1.8ghz is minimum maar nog steeds niet aangeraden.

Kloksnelheid: 2493 MHz lijkt me alleen geen pentium 3 dus ik denk een foutje in het programma, weet je wat voor processor er in zit?. (probeer gta anders een niet op maximum te spelen. ik denk dat jouw pc dat gewoon niet aan kan.)

Ik geloof dat dat een foutje is en dat een Pentium IV hoort te zijn.

Geplaatst:
comment_1536931

Ik geloof dat dat een foutje is en dat een Pentium IV hoort te zijn.

nee, het gaat hier dan geloof ik om gewoon een Core 2 Duo, die is gebaseerd op de Zeon techniek en stamt meer af van de P3 dan de P4, vooral om dat de P4 eigenlijk vol 'fouten' zat, er was op dat moment voor intel geen reden om hem op de P4 te bouwen maar meer een reden om de P3 als basis te gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.