Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Megatron

14lj4o3.png

Tips en rates zijn welkom

Edited by 1973

Featured Replies

• Author

Iemand ?

Hallo 1973,

Ten eerste erg veel respect voor je werkje. _O_ Je zou eens een atelier moeten starten.

Je paintwerk is erg goed. De lijntjes zijn perfect afgewerkt, de schaduw is goed vanuit eens standpunt getekend. Je hebt erg veel talent voor dit soort werkjes, maar pas dat je je tekeningen niet te saai maakt. :puh: Ja, het is raar wat is zeg, maar de enigste kleuren die je hebt gebruikt zijn grijs, wit, bruin, zwart en lichtblauw. Geen vrolijke kleuren, wat opzich wel jammer is. Verder een vet werkje, ik rate hetm dan ook voor een 9/10. :)

Damn, dit is wel een van je betere werken. De glans en verhoudingen kloppen gewoon. Ik zou misschien wat aan de achtergrond doen, het is goed dat deze niet afleid maar dit is net iets te minimaal. En misschien kan je de ogen een andere kleur geven. Voor de rest ben ik echt heel erg onder de indruk.

9 / 10

• Author
15i7lu1.jpg

10 / 10

Kan niets anders zeggen.

Ik ook niet.

10!!

Jou tekeningen zijn veel van hetzelfde. Vat dit niet op als kritiek, integendeel, jou tekeningen zijn prachtig, maar als je een van jou tekeningen hebt gezien zie je heel veel aspecten terugkomen in latere tekeningen. Dit is weer een prachtwerk, maar misschien zou je in een volgende tekening wat aan je stijl kunnen werken.

Ziet er ongelovelijk nice uit, je zou bij een tekenfilmbedrijf moeten werken. :Y

• Author
Ziet er ongelovelijk nice uit, je zou bij een tekenfilmbedrijf moeten werken. :Y
Dat zou geweldig zijn .

Gast, dit is echte je beste werk. Perfecte achtergrond, goed ingekleurd, mooie sterretjes en zeer goed afgewerkt. Masterclass. :tu:

Normaal gesproken kraak ik dit soort tekeningen af :$ Simpelweg omdat ik niet van Evil-figuurtjes houd.

Maar met deze maak je toch erg veel indruk op mij omdat deze door jou zelf gemaakt is ;) Ik vindt hem echt super, ik zou hem zelf nooit gebruiken maar hij is zeker mooi :klap:

Ik strooi nooit met hoge cijfers maar nu vindt ik dat het wel mag :puh:9/10