RS-modder Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 Hey, Hebben jullie je eerste onvoldoende dit jaar al binnen? Ik wel een 3.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arjan123nl Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 Hey,Hebben jullie je eerste onvoldoende dit jaar al binnen? Ik wel een 3.5 3,2 lolz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 21/4 op 5. Onverwachte toets wiskunde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 nog geen echte cijfers gehad, wel voor nederlands huiswerk, een 5 en een 1, wat dus een 3 is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 Ik heb dit jaar nog geen een onvoldoende gehad. Mijn laagste cijfer heb ik vandaag gehaald, voor Aardrijkskunde een 6,4. Ik ben daar redelijk blij mee, aangezien de hele klas een 3,5 of zelfs een 2 had. Ik haal best wel goede cijfers, voor Wiskunde laatst nog een 9,1. Voor Biologie een 8,8 en een 10. Ik ben er zeer blij mee. Ik heb ook besloten dat ik dit jaar mijn best ga doen, zodat ik snel naar HAVO kan gaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 Nop, mijn eerste cijfer een 5.8 Voor een so waar ongeveer 20 (van 27) mensen een 3 of lager voor hadden Ja, we cun speek vury gût inglish! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 Volgens mij ben Maatschappijleer. Een paar minnetjes Dat wijf is echt niet goed in haar hoofd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 ik zit op de Basisschool. ik denk natuur altijd slecht cijfer op Zelfs als ik leer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 nee nog niet maar we hebben pas een GS SO gehad en daar heb ik geen goed gevoel over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 Een 2/20 voor wiskunde! :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 Een 1.2 of 1.4 ofo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Trix- Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 3/10 voor Wiskunde en een 4/10 terug voor Wiskunde.Ik ben het weer flink aan het verneuken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2009 Zo, net Nederlands terug gekregen. Woordenschat, had erg goed geleerd, maar hij vroeg heel moeilijke zinnen. Resultaat: 2,4/10. Drama dus. Telt gelukkig maar één keer mee en dus kan ik het ophalen. 24 leerlingen van de 29 in totaal hadden een onvoldoende. Echt drama =P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2009 Ik heb nog geen enkele onvoldoende gehaald. Ben dan ook na 1 week van school afgegaan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2009 Ook nog geen onvoldoende. Maar wel een 5,7 die hoger had gemoeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.